Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vlaanderen als bondgenoot van Amerika? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11724)

pope 8 april 2004 14:02

Gezien het wangedrag van Flahaut en andere, vooral Waalse, politici tegenover de US zou het géén kwaad kunnen een petitie te organiseren om de US aan te tonen dat een grote groep vlamingen NIET achter deze wandaden staat. Misschien kunnen we dan uit een onverwachte hoek hulp verwachten om af te rekenen met dergelijke individuen die onze samenleving in gevaar brengen!
En laat die kernraketten hier nog maar een beetje staan! Of moeten er nog meer jobs verdwijnen???

Xnorf 8 april 2004 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pope
Gezien het wangedrag van Flahaut en andere, vooral Waalse, politici tegenover de US zou het géén kwaad kunnen een petitie te organiseren om de US aan te tonen dat een grote groep vlamingen NIET achter deze wandaden staat. Misschien kunnen we dan uit een onverwachte hoek hulp verwachten om af te rekenen met dergelijke individuen die onze samenleving in gevaar brengen!
En laat die kernraketten hier nog maar een beetje staan! Of moeten er nog meer jobs verdwijnen???

direct mee akkoord , hoe gaan we dat organiseren :?:

pope 8 april 2004 14:12

'k Vraag het me ook af.
Weet er iemand hoe je zoiets op poten zet. Ik ben steeds bereid te helpen.

de Vexille 8 april 2004 14:14

Niet moeilijk... bewust kiezen op 13 juni... en dan kunnen ze ook in de federale regering beginnen aftellen.

Xnorf 8 april 2004 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pope
'k Vraag het me ook af.
Weet er iemand hoe je zoiets op poten zet. Ik ben steeds bereid te helpen.

via ne website zal da wel ni echt officieel zijn denk ik :? dus da wordt massaal petitieformulieren laten drukken en die dan opsturen , maar wie betaalt de postzegels :lol:

Tegendradigaard 8 april 2004 14:17

Bwa waarom zou dat niet kunnen via ne website ? zone petition on line ?

Voor een goei zaak wil ik gerust mijn handtekening al dan nie electronisch plaatsen.

Xnorf 8 april 2004 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Bwa waarom zou dat niet kunnen via ne website ? zone petition on line ?

Voor een goei zaak wil ik gerust mijn handtekening al dan nie electronisch plaatsen.

maarja , ne website , is dat wel geldig? dan moet je alle IP adressen meegeven ... ik weet ni hoeveel geloof er aan ne online petitie gehecht wordt

Raven 8 april 2004 14:27

Samenwerken met Amerika, no way.

Die arrogante cowboys hebben ons extra laten betalen voor de export van europese staal om zo hun eigen markt te beschermen. En de militaire steun in kosovo? Ja, en wij hebben wel de factuur mogen betalen, dus "steun" is alvast met quotes.

Zij gaan oorlog voeren in Afghanistan, maar de UN moet wel de rommel opruimen in Kabul en de factuur betalen.

Zij gaan oorlog voeren in Iraq, maar nog even en de UN kan de rommel ook daar gaan opruimen en de factuur betalen.

Tevens hebben de yanks eens "the Flemisch blok" en consoorten aangeduid als de oorzaken voor de gebrekkige integratie in Europa, wat op zijn beurt heeft geresulteerd tot de 9/11 aanslag.

Amerikanen zijn en blijven nog altijd de bondgenoten van het belgische establishement, ongeacht de uitspattingen van Flahaut. Reken maar alvast niet op de Amerikanen.

Xnorf 8 april 2004 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Samenwerken met Amerika, no way.

Die arrogante cowboys hebben ons extra laten betalen voor de export van europese staal om zo hun eigen markt te beschermen. En de militaire steun in kosovo? Ja, en wij hebben wel de factuur mogen betalen, dus "steun" is alvast met quotes.

Zij gaan oorlog voeren in Afghanistan, maar de UN moet wel de rommel opruimen in Kabul en de factuur betalen.

Zij gaan oorlog voeren in Iraq, maar nog even en de UN kan de rommel ook daar gaan opruimen en de factuur betalen.

Tevens hebben de yanks eens "the Flemisch blok" en consoorten aangeduid als de oorzaken voor de gebrekkige integratie in Europa, wat op zijn beurt heeft geresulteerd tot de 9/11 aanslag.

Amerikanen zijn en blijven nog altijd de bondgenoten van het belgische establishement, ongeacht de uitspattingen van Flahaut. Reken maar alvast niet op de Amerikanen.

Dat men The Flemish Block verkeerd afschildert daar kunnen zij niets aan doen , er bestaat geen objectieve berichtigeving over...

En we hebben USA nodig in onze strijd tegen de dictatuur :twisted:

Yann 8 april 2004 14:53

Doen gewoon doen aub! Dan zien ze buiten de landsgrenzen ook eens met wat voor bekrompen mensen wij in België te maken hebben. Nu zijn ze enkel in de waan dat Flahaut de enige idiote Belg is.

Guderian 8 april 2004 14:53

Absoluut GEEN bondgenoot van Amerika. De reactie vind ik overigens getuigen van een groot simplisme. Alsof het zo eenvoudig is: links/de Walen is tegen de VS dus rechts/de Vlamingen zijn voor de VS.

De VS waren een nuttige bondgenoot tijdens de Koude Oorlog, nu zijn ze dat niet meer. We leven niet meer in een bipolaire wereld met duizenden Sovjet-tanks op nauwelijks een paar honderd kilometer.

Yann 8 april 2004 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Absoluut GEEN bondgenoot van Amerika. De reactie vind ik overigens getuigen van een groot simplisme. Alsof het zo eenvoudig is: links/de Walen is tegen de VS dus rechts/de Vlamingen zijn voor de VS.

De VS waren een nuttige bondgenoot tijdens de Koude Oorlog, nu zijn ze dat niet meer. We leven niet meer in een bipolaire wereld met duizenden Sovjet-tanks op nauwelijks een paar honderd kilometer.

Wij leven ook niet meer in de wereld met duizenden Panzers op enkele kilometers.

Antoon 8 april 2004 14:55

Citaat:

Het is wel plezant wanneer uitgerekend Gudi anderen beticht van simplisme. :lol: :lol:

Guderian 8 april 2004 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

Het is wel plezant wanneer uitgerekend Gudi anderen beticht van simplisme. :lol: :lol:

U hebt anders nog nooit een posting geplaatst die qua inhoud de moeite waard was om te lezen. Voor wanneer de eerste?

Guderian 8 april 2004 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Wij leven ook niet meer in de wereld met duizenden Panzers op enkele kilometers.

:?: :roll: :?: Alweer een "nuttige" discussiebijdrage van een belgicist...

Tegendradigaard 8 april 2004 15:01

door te reageren guderian geeft ge toe dat ge ze toch gelezen hebt.

Antoon 8 april 2004 15:04

Citaat:

Citaat:

U hebt anders nog nooit een posting geplaatst die qua inhoud de moeite waard was om te lezen. Voor wanneer de eerste?

Met jou discutteren? Dat beperkt zich tot dood aan de joden, homo's zijn ziek, de negers zijn beesten en heil hitler.

Hoe kan een mens met een normale intelligentie hierop reageren met een posting die qua inhoud de moeite waard is om te lezen? :roll:

Guderian 8 april 2004 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
door te reageren guderian geeft ge toe dat ge ze toch gelezen hebt.

Uiteraard lees ik het, anders heeft het weinig zin om naar Politics.be te surfen nietwaar? Maar of Antoon z'n postings de moeite waard zijn qua inhoud, da's een andere kwestie. Afijn, laten we het er op houden dat hij z'n best doet.

Guderian 8 april 2004 15:06

Citaat:

Citaat:

Met jou discutteren? Dat beperkt zich tot dood aan de joden, homo's zijn ziek, de negers zijn beesten en heil hitler.

Quod erat demonstrandum, Tegendradigaard! :wink:

Yann 8 april 2004 15:12

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann

:?: :roll: :?: Alweer een "nuttige" discussiebijdrage van een belgicist...

Ja, ik stel mij alleen de vraag of u de Amerikanen ook nuttig vond tijdens WOII?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be