Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Overvallen Antwerpen... blijkbaar ook échte Belgen bij... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11727)

Raf C 8 april 2004 14:49

gva:
"
Citaat:

De correctionele rechtbank van Antwerpen heeft donderdag drie jonge overvallers veroordeeld tot de maximumwerkstraf van 300 uren. Indien David V.M. (20), Andy V. (19) en Kevin P. (20) de werkstraf niet uitvoeren, vliegen ze voor twee jaar achter de tralies. Op 28 januari 2004 overviel het trio een nachtwinkel in Merksem.
(omdat criminaliteit NIET rasgebonden is, maar sociologisch-gebonden.)

illwill 8 april 2004 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf C
gva:
"
Citaat:

De correctionele rechtbank van Antwerpen heeft donderdag drie jonge overvallers veroordeeld tot de maximumwerkstraf van 300 uren. Indien David V.M. (20), Andy V. (19) en Kevin P. (20) de werkstraf niet uitvoeren, vliegen ze voor twee jaar achter de tralies. Op 28 januari 2004 overviel het trio een nachtwinkel in Merksem.

Heeft er ooit iemand gezegt dat het rasgebonden zou zijn?

Raf C 8 april 2004 15:06

misschien nie letterlijk... maar vele reacties op dit forum wijzen toch in die richting hoor...

Xnorf 8 april 2004 15:13

maarnee , wa kunnen die marokkanen eraan doen dat ze net tot die sociologische groep behoren :lol:

illwill 8 april 2004 15:15

Citaat:

misschien nie letterlijk... maar vele reacties op dit forum wijzen toch in die richting hoor...

Niet waar de meeste reacties gaan in de richting dat de meeste criminele feiten op de rekening van migranten gezet kan worden, de rest word er door mensen als jullie bijverzonnen.

Raf C 8 april 2004 15:22

Citaat:

de meeste reacties
de andere reacties vallen onder mijn
Citaat:

vele reacties op dit forum
Geen van ons beide liegt!!! :wink:

illwill 8 april 2004 15:25

Citaat:

Citaat:

de meeste reacties
de andere reacties vallen onder mijn
Citaat:

vele reacties op dit forum
Geen van ons beide liegt!!! :wink:

Ok dan :lol: :wink:

MiSTa SCienTiST 10 april 2004 00:01

Citaat:

gva:
"
Citaat:

Voila,

Het zijn belgen dus namen en leeftijd erbij. :wink:

Als het oost-europese criminelen zijn kan er ook nog wel een naam bij, maar

ooooooo weee als de crimine(e)l(en) in kwestie zijn naam voorkomt in het omstreden moeselmannenboekske. Dan spreekt men opeens enkel nog van "jongeren" of "een man uit Schaarbeek" of "een agressieve treinreiziger".

Wat rafke hier probeert met zen topicske is echt een groene poging :oops: om breeddenkend over te komen.

dorus 10 april 2004 00:20

Er zijn hier forummers die beter eens een nachtje, of zelfs maar een avondje, zouden gaan stappen in Antwerpen. Bijvoorbeeld in de stationsbuurt.

Of tram 12 nemen van Deurne naar Hoboken, dwars door o. a. de Stuivenbergwijk en de Brederodestraat, zo rond 21 uur.
Echt siteseeing. Aanbevolen en leerrijk.

illwill 10 april 2004 11:51

Ik heb altijd gezegt en blijf het zeggen, alle mensen die vinden dat er geen probleem komen nooit s'avonds buiten of toch bijna niet. Je zei hier 21.00h, dat zullen ze niet doen en al zeker niet in de winter.

Brabo 10 april 2004 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik heb altijd gezegt en blijf het zeggen, alle mensen die vinden dat er geen probleem komen nooit s'avonds buiten of toch bijna niet. Je zei hier 21.00h, dat zullen ze niet doen en al zeker niet in de winter.

Jawel schat, nog nooit 's avonds/'s nachts problemen gehad trouwens. :wink:

Citaat:

Of tram 12 nemen van Deurne naar Hoboken, dwars door o. a. de Stuivenbergwijk en de Brederodestraat, zo rond 21 uur.
Geen idee wat er om 21 uur allemaal aan de hand is in die tram, maar tegen 22u valt daar in ieder geval niks meer van te merken.

illwill 10 april 2004 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Citaat:

Jawel schat, nog nooit 's avonds/'s nachts problemen gehad trouwens. :wink:

Citaat:

Geen idee wat er om 21 uur allemaal aan de hand is in die tram, maar tegen 22u valt daar in ieder geval niks meer van te merken.

Hoe oud ben jij? Ben je homo trouwens?

Brabo 10 april 2004 13:14

Citaat:

Hoe oud ben jij?

Je zei "alle mensen", over leeftijd had je niets gezegd.

Citaat:

Ben je homo trouwens?

Dat deed er toch niet toe? Je zei zelf:
Citaat:

alle mensen die vinden dat er geen probleem komen nooit s'avonds buiten of toch bijna niet.

illwill 10 april 2004 13:16

Citaat:

Citaat:

Hoe oud ben jij?

Je zei "alle mensen", over leeftijd had je niets gezegd.

Citaat:

Ben je homo trouwens?

Dat deed er toch niet toe? Je zei zelf:
Citaat:

alle mensen die vinden dat er geen probleem komen nooit s'avonds buiten of toch bijna niet.

Neenee je begrijpt het verkeerd, Indien jij 30 jaar bent of ouder ga je mij niet wijsmaken dat je s'avonds nog laat buiten komt vandaar de vraag hoe oud je bent. S'avonds wat later door de week thuis komen is nm niet hetzelfde. Nu kun je nog liegen als je wil...

De vraag of jij homo bent had niets te maken met de discussie enkel met het feit dat je je zin begon met schat!! Ik ben je schat niet vandaar...

Raf 10 april 2004 13:17

Citaat:

Citaat:

Ben je homo trouwens?

Dat deed er toch niet toe?

Nee, maar het interesseert mij ook wel, eerlijk gezegd :wink:

Brabo 10 april 2004 14:33

Citaat:

Neenee je begrijpt het verkeerd. Indien jij 30 jaar bent of ouder ga je mij niet wijsmaken dat je 's avonds nog laat buiten komt

Nee? Ik ken anders nogal wat uitzonderingen op die regel.

Citaat:

vandaar de vraag hoe oud je bent. S'avonds wat later door de week thuis komen is nm niet hetzelfde. Nu kun je nog liegen als je wil...
Geen zin om te liegen (doe ik hier sowieso niet, maar het is altijd leuk dat het gesuggereerd wordt). Ook geen zin om m'n leeftijd hier te plaatsen trouwens, ik ben in ieder geval jong en fris genoeg om 's avonds nog over straat te hossen hoor. :wink:

Citaat:

De vraag of jij homo bent had niets te maken met de discussie enkel met het feit dat je je zin begon met schat!!
Het spijt me bijzonder dat ik dat gedaan heb, weledelgeboren en manhaften heere illwil. :wink:

Citaat:

Ik ben je schat niet vandaar...
:cry:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be