Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   België (https://forum.politics.be/showthread.php?t=117283)

Derk de Tweede 7 januari 2009 16:58

België

Brandweer rukt uit voor vastgevroren nepganzen

De brandweer van het Vlaamse Genk rukte dit weekend massaal uit na een melding over vastgevroren ganzen. De hulpeloze vogels zaten met hun poten vast in een kleine vijver. Eenmaal ter plaatse bleken de ganzen echter zo nep als de tieten van Pamela Anderson. "Die ganzen lijken wel heel erg echt", bekent vogelredder Sil Janssen van het Natuurhulpcentrum in Opglabbeek.

Deze blunder wordt overigens wel vaker gemaakt. Om aalscholvers af te schrikken, worden ieder jaar vele nepganzen ingezet. Ook het Opglabbeekse Natuurhulpcentrum is weleens voor niets uitgevlogen om 'vastgevroren' nepganzen te redden.

fok.nl

:rofl:

MaGNiFiCaT 7 januari 2009 18:40

Kan jij hier zever verkopen! Wat heeft dat hier nu, in Godsnaam, met België te maken???? Tkan overal gebeuren! Tssss:roll::roll:

pissebed 7 januari 2009 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3907265)
Kan jij hier zever verkopen! Wat heeft dat hier nu, in Godsnaam, met België te maken???? Tkan overal gebeuren! Tssss:roll::roll:

Maar het gebeurt eerst in België

MaGNiFiCaT 7 januari 2009 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pissebed (Bericht 3907268)
Maar het gebeurt eerst in België

Maar nee, dat zal elders ook wel eens gebeurd zijn. T'is Derk die daar nu gewoon "België" aan linkt. Waarom weet ik ook niet hoor.:?

pissebed 7 januari 2009 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3907276)
Maar nee, dat zal elders ook wel eens gebeurd zijn. T'is Derk die daar nu gewoon "België" aan linkt. Waarom weet ik ook niet hoor.:?

Omdat hij Ollander is misschien?

Derk de Tweede 7 januari 2009 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3907276)

Er lopen drie Hollanders in de woestijn. De ene heeft een fles wijn bij zich, de andere heeft een stuk chocola bij zich en de derde heeft een autodeur bij zich. Komt er nog iemand langs vraagt aan de eerste: "Waarom heb je een fles wijn bij je?" Zegt tie: "Als ik dorst krijg kan ik het op drinken." Vraagt tie aan de tweede: "Waarom heb je een stuk chocola bij je?" "Als ik honger heb kan ik hem opeten." Vraagt tie aan de derde: "Waarom heb je een autodeur bij je?" "Als ik het warm heb kan ik het raampje opendraaien."

MaGNiFiCaT 7 januari 2009 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3907289)
Er lopen drie Hollanders in de woestijn. De ene heeft een fles wijn bij zich, de andere heeft een stuk chocola bij zich en de derde heeft een autodeur bij zich. Komt er nog iemand langs vraagt aan de eerste: "Waarom heb je een fles wijn bij je?" Zegt tie: "Als ik dorst krijg kan ik het op drinken." Vraagt tie aan de tweede: "Waarom heb je een stuk chocola bij je?" "Als ik honger heb kan ik hem opeten." Vraagt tie aan de derde: "Waarom heb je een autodeur bij je?" "Als ik het warm heb kan ik het raampje opendraaien."

Hmjah, nogal een dunne.............op zn Derks zekers?:-P

;-)

pissebed 7 januari 2009 19:02

Wie heeft koperdraad uitgevonden?

2 Ollanders die een 2-cent-stuk vonden en er begonnen aan te trekken "Ik heb het het eerst gezien" - "Nee joh, ik"

MaGNiFiCaT 7 januari 2009 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pissebed (Bericht 3907314)

2 Ollanders die een 2-cent-stuk vonden en er begonnen aan te trekken "Ik heb het het eerst gezien" - "Nee joh, ik"

:rofl: :rofl:

Derk de Tweede 7 januari 2009 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pissebed (Bericht 3907314)

Ik ken een Hollander die een cent verloren was bij Han.
Zo zijn de grotten van Han onstaan.

Mitgard 7 januari 2009 19:48

met vlamingen lachen ligt een beetje in de aard van de hollanders.

pissebed 7 januari 2009 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3907365)
met vlamingen lachen ligt een beetje in de aard van de hollanders.

Omgekeerd toch ook? Allemaal goed bedoeld joh :-D:-D:-D

Derk de Tweede 7 januari 2009 20:58

:silly:

Derk de Tweede 7 januari 2009 21:02

http://www.marktplaats.nl/index.php?...tml%3Fxref%3D1

pissebed 7 januari 2009 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3907501)
:silly:

:lol::lol: BENG! Die was heel zeker haastig op weg naar die ingevroren plastic ganzen

Derk de Tweede 7 januari 2009 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pissebed (Bericht 3907521)
:lol::lol: BENG! Die was heel zeker haastig op weg naar die ingevroren plastic ganzen

Ik zie dat jij uit dezelfde streek komt, alleen wat dichter bij Duinkerke(n). 8-)

pissebed 7 januari 2009 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3907533)
Ik zie dat jij uit dezelfde streek komt, alleen wat dichter bij Duinkerke(n). 8-)

Ha, we zijn dus verre buren!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be