![]() |
Op café gaan wordt weer duurder
Een pintje gaat weer 3,5% duurder worden, dat melden AB Inbev en Duvel Moortgat. Nochtans zouden de transportkosten toch moeten afnemen door de lage olieprijs?
(Bron: De Tijd) Drinken jullie hierdoor minder bier of gaan jullie minder vaak op café? Of zitten de cafégangers niet hier maar op café? :-D |
Op café gaan wordt weer duurder, dus gaan ze mij meer moeten betalen om op café te gaan.
|
Ze moeten ergens hun belachelijk hoge som geld voor dat Amerikaans afvalwater terug krijgen he...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3,5 %
terwijl ik een indexaanpassing kreeg van 4.51 % die pint wordt goeiekoper voor mij ! |
Citaat:
Waarom vinden ze het in godsnaam nodig om de gouden gerstenat weeral duurder te maken :( En ze moeten niet afkomen met: hogere transportkosten, duurdere lonen (ze hebben al afgeslankt, dus dat moet je me eens uitleggen), enz. |
Citaat:
gaat stijgen op café is dan nog de vraag! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Belg is te bourgondisch aangelegd om z'n pintje te laten staan, hoe hoog de prijs ook zal zijn. (ze zullen misschien minder drinken, maar het zeker niet laten.) |
Ben er kapot van! :mrgreen:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig heb ik mijn stamcafé gevonden, waar er honderden soorten bier zijn. Pils kost daar toch al 2x niks en als het opeens veel opslaat, hebben ze daar nog goedkope Westvleteren 12! :cheer: |
Citaat:
1. Misschien wordt het wel een brave zoals de mama, en dan zullen er niet veel pintjes te betalen zijn. 2. Als dat feministisch gedoe altijd. Dat de jongens haar dan maar op pintjes trakteren als het echt moet. EDIT: excuses, ik merk pas dat dit niet k&k is. Zal verder zwijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Van waar deze kennis? |
Citaat:
2. dat zijn alleen de bijkomende puntjes waar de mama niks van weet hoor :-P 3. k&k rules, ik maak al jaren het verschil niet meer en zever overal door, geen kat die mij op mijn plichten wijst ! (compleet vrijgevochten zeker ? ;-) grt Anna) |
Mijn bierkelder is Ambev-vrij.
|
Mijn klanten zullen er dit jaar alvast niets van ondervinden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be