![]() |
is er iemand die mij kan zeggen of de mogelijkheid bestaat, moest de burgemeester van onze Vlaams Brabantse gemeente ons verhinderen aan de europese verkiezingen deel te nemen, om tegen die kwistenbiebel een proces aan te spannen voor t'één of t'ander ( j�*�*�*�*�*ren getreuzel bijvoorbeeld) ? :?: :?: :?: :?: :?:
|
U kan dat inderdaad.
U kan klacht neerleggen bij de voorzitter van de rechtbank van eerste aanleg, waaronder uw gemeente ressorteerd. U kan klacht indienen tegen hem vanwege het U verhinderen om aan uw kiesverplichtingen te voldoen. |
Hello Rudy,
Citaat:
We wonen toch in een RECHTSstaat. Dit betekent dat wanneer de betrokken burgervader "de weg kent", wat naar alle waarschijnlijkheid het geval is, die klacht uiteraard in beroep van beroep ... uiteindelijk zal belanden bij de Vlaamse Kamer van de Raad van State. Ondertussen kunnen ... tot 7 (zeven) jaren ... Dus ... |
Citaat:
Dan kan U de burgervader laten dwingen om de Europese Verkiezingen toe te laten in uw gemeente, totdat er een uitspraak ten gronde gedaan wordt... Dat neemt 3 dagen in beslag! |
Citaat:
En als hij wel wil meedoen ,moet jij hem juist proberen te overtuigen om de europese verkiezingen te boycotten zoals een aantal van zijn collega's. En mee betogen op 9 mei! Geen Waalse verkiezingen in Vlaanderen! |
Rudy van Nespen schreef :
Citaat:
Én het gaat hier over verkiezingen :!: Stel je voor dat de Rechter in Kortgeding beslist : de verkiezingen moeten plaatsgrijpen. Op 13 juni : er wordt gekozen voor Europa. Later krijgt die burgemeester in beroep gelijk en dus ... ongeldige verkiezingen ? Nu, dit "scenario" in de laatste alinea beschreven, is naar mijn mening praktisch gesproken onmogelijk. Ik denk dat ALLE partijen daar wel zullen voor ijveren. |
Citaat:
Doe hem een proces aan. |
Citaat:
Die man heeft groot gelijk. Boycot! Geen Waalse verkiezingen in Vlaanderen! Brussel-Halle-Vilvoorde moet maar gesplitst worden conform de geest en principes van de grondwet waar die belgen toch allemaal naar opkijken?!? |
Citaat:
Brabant kan best een Unitaire kieskring worden. Zodoende wordt problematiek rond BHV gemazouteerd. Voor een beter bestuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be