![]() |
Hoteleigenaar logeert gratis daklozen !
Hartje Brussel, Hotel Mozart. Hier heeft hoteleigenaar Benjamin besloten om zijn lege kamers ter beschikking te stellen van daklozen tijdens deze vriestijd. "België heeft mij destijds ontvangen, ik wil op deze manier iets terug doen " legde de man uit " Het is sowieso laag seizoen, en vele kamers staan leeg. Waarom er niet de daklozen van laten profiteren ? "
Bravo, zo moesten er meer zijn ! Ik ben benieuwd van waar deze man afkomstig is ! Zijn land van oorsprong mag fier op hem zijn ! |
Mooie geste!
|
:-)
|
Chapeau Benjamin!
|
Een Jood misschien aan zijn voornaam te oordelen?
|
Knap dat die man hulp geeft aan zij die het nodig hebben, maar het wil wel wat zeggen over de werking van onze staat .
Telkens weer zijn het de inwoners van dit land die zich moeten inzetten voor goede doelen en hulp bieden aan mensen/dieren in nood . In het buitenland met groot vertoon gaan helpen , maar in eigen land hangen hulpbehoevenden af van de menslievendheid van de burgers ...:evil: Kazernes ter beschikking stellen en er niet eens voor zorgen dat de mensen er geraken . :roll: Waar is nu al dat geld en middelen voor noodgevallen ??? Dat men al eens begint te denken aan het openen van een nieuwe kolonie waar daklozen terecht kunnen voor opvang , waar ze papperassen kunnen in orde maken, waar ze effectieve hulp krijgen , en geen bordje soep met Kerstmis om eens met een burgemeester op de foto te staan ...:? Die mensen leven heel het jaar rond op straat , zonder echte mogelijkheden, niet enkel als het koud is ... |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NU, 't zal wel geen 5* hotel zijn zeker? 'k zou niet graag achter sommige van die dakloze in hetzelfde, wel met nieuwe lakens voorziene, bed duiken....8O |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hotel-mozart.be/ Ik zoek tevergeefs naar de NL knop. :| Anglais ( een Engelstalige gaat dat begrijpen zeker? :lol: ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vermoed eerder een christelijke arabier. |
Mooi initiatief, het is deze winter gewoon te koud om s'nachts door te brengen op straat.
|
Gratis reklame.
|
Citaat:
Je bent de laatste tijd zo scherp met je opmerkingen :-D Gratis kan je de reclame wel niet noemen e? Maar ik vind het ook een heel mooi initiatief :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be