![]() |
Wijsheid les twee
Een van de grootste problemen waar de mens mee te maken krijgt is de vergankelijkheid, en het snelle vlieden van de tijd. Vlieten of vlieden, je mag kiezen.
Voor wie dat een beetje wil vertragen: de meest werkzame manier om de tijd te vertragen, is de konsekwente en volgehouden beoefening van de verveling. Werkt gegarandeerd, eens proberen! |
Gij zijt zekerst jaloers op mijn wijsheid, dat gij mij persiflerend wilt naäpen?
|
Citaat:
Ik beheers uw les één tot in de perfectie, geheel in tegenstelling tot uw psychische wrakkigheid. |
Citaat:
Gelieve Uzelf alleen te vervelen, ipv mij en iedereen anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik leid een biezonder actief bestaan met een dagelijks energieverbruik dat het jouwe vermoedelijk vér te boven gaat. Bovendien lees ik intellectueel loodzware boeken. |
Citaat:
|
Actieve verveling, dat bestaat ook. Maar het is een hoge kunst.
|
Citaat:
|
Het leven van een forumslaaf gaat ook niet vooruit...
|
wijsheid les 3
Durf je leven, je doen en laten in vraag te stellen.
Durf uit de box te denken Maak van je leven geen sleur Wees niet bang van wat vreemd is..ga eens een paar dagen/weken/maanden/jaren niet werken, en geniet van het leven.. Probeer perfecte balans te creeeren tussen lichaam en geest Het zal je goed doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je kan niet geloven hoe vaak ik hier moet googlen omdat mensen woorden zoeken om hun onzekerheid te sterken :roll: edit: Voor alle anderen die niet durven toegeven dingen te moeten opzoeken: klik |
Contemplatie is voor religieuzen.
Ik doe liever niets. |
En nu maar wachten op Bentje met zijn wijsheid van de kleine woordjes...
|
Citaat:
ik heb je daarnet veel wijsheid meegegeven: Grote woorden maken geen wijsheid |
Citaat:
Gelieve dat zomaar niet klakkeloos in de mond te nemen. |
Sorry vrienden maar ik ga deze draad sluiten...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be