![]() |
Alcohol of Cannabis?
Gedaan met de complotten :twisted:
|
Ola, mss toch niet: http://forum.politics.be/forumdispla...555&order=desc
|
eerst juist genoeg alcohol
dan net iets teveel cannabis meer moet dat niet zijn |
geen van beide.
steeds helder van geest. |
Citaat:
|
Raar,heel raar,het forum is aan het flippen,de thread starter is Akila
![]() Zo zat ben ik toch niet hé :lol: |
|
1. Avondje uit met vrienden: gin tonics, exclusieve witte wijn, Cohiba-sigaartjes, whiskey-cola's, exclusief gedans, nl. Joe Dassin, BeeGees, Serge Gainsbourg, George Clinton, Curtis Mayfield
2. Het halen van een pitta, Bicky Cheese met frieten en Coctail 3. Het roken van een pretsigaret met bij voorkeur Nepalese hashj of Citral-wiet 4. Seks |
Hier zijn posten gewist,daar ben ik zeker van,zie naar het aantal lezers!!!!!
|
:snipersm: Canabis
:2gunfire: Canabis |
Citaat:
|
Canabis heel af en toe en op het juiste moment met de juiste mensen en activiteiten > all
|
Alcohol.
|
Citaat:
|
alles op zijn tijd.
Nuchterheid is pas fijn als het in contrast staat met beneveling. Beneveling pas als het in contrast staat met nuchterheid. Zodus, mate is deugd;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel af en toe eens een glaasje alcohol. Maar dan omdat ik bepaalde alcoholische dranken lekker vind.
|
Heel weinig alcohol en dagelijks toch een paar jointjes, anders lukt het slapen niet zo makkelijk. Vermits buitenkweek slechtere resultaten teweeg brengt dan binnenkweek met kunstlicht verkies ik het te kopen in een coffeeshop (indoor wiet) dan een plant buiten te zetten met het slechte belgische weer en laag THC gehalte.
Ik hoop wel in de toekomst een iGrowBox aan te schaffen voor indoor kweek maar kost nogal wat. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be