Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Beren koud (https://forum.politics.be/showthread.php?t=117420)

duveltje382 10 januari 2009 10:30

Beren koud

Het was bij ons daarstraks -13° :? (Antwerpen Merksem)

En bij jullie?

Duupje 10 januari 2009 10:47

Net gekeken : -11°C 8O

duveltje382 10 januari 2009 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3911801)
Net gekeken : -11°C 8O

Das erg koud he beste Duupje brrr....

Jazeker 10 januari 2009 10:56

Ik eis warmer weer en wel snel. Of ik begin een Jihad tegen Frank Deboosere.

Duupje 10 januari 2009 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3911813)
Ik eis warmer weer en wel snel. Of ik begin een Jihad tegen Frank Deboosere.

http://www.caribbeantravel.nl/?gclid...FUob3godRnJCCg

Jazeker 10 januari 2009 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3911818)

Waarom is het dat iedere keer dat ik beter weer eis, iemand met plaatjes van exotische oorden afkomt? Niemand die ook verlangt naar wat warmer weer?

Duupje 10 januari 2009 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3911847)
Waarom is het dat iedere keer dat ik beter weer eis, iemand met plaatjes van exotische oorden afkomt? Niemand die ook verlangt naar wat warmer weer?

Winterweer heeft ook zijn charmes. Het is toch een stralende dag zeker ? Ok, vrij koud wel, maar mooi weer !
Binnen enkele maanden liggen we automatisch weer te klagen dat het te warm is.;-)

Nick_ 10 januari 2009 11:24

De condens op mijn slaapkamerraam is bevroren. 8O

Jazeker 10 januari 2009 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3911865)
Winterweer heeft ook zijn charmes. Het is toch een stralende dag zeker ? Ok, vrij koud wel, maar mooi weer !
Binnen enkele maanden liggen we automatisch weer te klagen dat het te warm is.;-)

Mja... beetje winter is wel leuk, maar als je elke dag moet schaatsen op voetpaden en de auto heel probeert te houden op weg naar het werk, dan wordt het toch snel een bron van stress.

Groentje-18 10 januari 2009 11:38

Zo'n winterprik is wel tof. Zo'n laagje sneeuw overal is zo romantisch, nostalgisch en gezellig. Eindelijk is dit seizoen nog eens de naam winter waardig, ook. En zolang het allemaal lekker droog blijft, vind ik het prima.

Voor de mensen die in oudere slecht geïsoleerde huizen (vooral zonder cv), of zelfs niet in huizen :?; wonen moet het wel iets minder prettig zijn, alsook voor ouderen of andere mensen die slecht te been zijn.

Txiki 10 januari 2009 11:42

Nu dacht ik dat het zou gaan over de vraag of beren het koud hebben... Berekoud? Ma nee, jullie zijn niks gewoon. Kom eens wat meer buiten he.

Jazeker 10 januari 2009 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3911916)
Nu dacht ik dat het zou gaan over de vraag of beren het koud hebben... Berekoud? Ma nee, jullie zijn niks gewoon. Kom eens wat meer buiten he.

Dat is net het probleem. Dat ik buiten moet komen. Binnen door het raam zitten kijken naar die mooie sneeuw is leuk voor iedereen.

Txiki 10 januari 2009 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3911923)
Dat is net het probleem. Dat ik buiten moet komen. Binnen door het raam zitten kijken naar die mooie sneeuw is leuk voor iedereen.

Er 's nachts in rondlopen is ook leuk hoor

Duupje 10 januari 2009 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3911928)
Er 's nachts in rondlopen is ook leuk hoor

Ohja ! Ik herinner mij nog de nachten dat ik patrouilleerde, uren heb ik gespeeld met mijn hond in de sneeuw toen.
Daarna in de patrouille-auto was het wel wat minder natuurlijk met die gladheid.
Winter bij nacht, het blijft iets hebben vind ik. :-D

manta 10 januari 2009 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3911916)

Je vraagt je gewoon af of die beren hunne piemel ook krimpt bij deze temperaturen ... Geef dat toch gewoon toe ...:-D

manta 10 januari 2009 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3911953)
Ohja ! Ik herinner mij nog de nachten dat ik patrouilleerde, uren heb ik gespeeld met mijn hond in de sneeuw toen.
Daarna in de patrouille-auto was het wel wat minder natuurlijk met die gladheid.

Je was tijdens de werkuren dus uuuuren aan't spelen met je hond ...:?

Derk de Tweede 10 januari 2009 12:44

Vanmorgen vroeg - 8
Nu - 1,5
De sneeuwgrens ligt precies onder ons dorp.

Duupje 10 januari 2009 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3912003)
Je was tijdens de werkuren dus uuuuren aan't spelen met je hond ...:?

Schandalig éh. Als je ergens 12u van wacht bent met de nacht en er niets te doen is... en er ligt buiten een pak sneeuw... Zijt maar zeker dat ik dan ga spelen met de hond buiten. ;-)

december 10 januari 2009 12:47

Vannacht -15, nu -5. Aalst (Oost-Vlaanderen).

Txiki 10 januari 2009 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3911953)

Patrouille-auto? Zit jij bij de fl....?? 8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be