![]() |
De enige echte Rugby-thread
1 Bijlage(n)
Rugby, een prachtige sport die in het sport-subforum om onbegrijpelijke redenen gediscrimineerd wordt!
Bijlage 44482 |
2 Bijlage(n)
Om de discussie over de mooie rugby sport op te starten, ik ben al jaren een vurige fan van Doncaster Rugby League Club!
Bijlage 44487Bijlage 44488 |
Mja, ik begin liefhebber te worden. :mrgreen:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Omdat deze thread gesloten werd, zal ik hier maar dit belangrijk nieuwsfeit herhalen:
Deze lieve jongen heeft zijn knietje bezeerd! Deze snoodaard was de schuldige: Deze foto's hebben er veder niets mee te maken: |
3 Bijlage(n)
Lap, ze hebben de thread verwijderd, en weg mijn foto's! :cry:
Dus, de lieve Jerry Collins heeft zijn knietje bezeerd! Bijlage 44646Bijlage 44647 De snoodaard was Pascal Idieder: Bijlage 44648 |
Citaat:
|
Ik woon momenteel in Dublin en hier is, na (Engels) voetbal rugby de sport bij uitstek.
Binnenkort ga ik zeker eens een match mee pikken, waarschijnlijk van Munster of Ulster. Zou Firestone ook zo wild zijn van Sebastien Chabal ? :D ![]() |
Citaat:
|
er zijn precies niet al te veel goede rugbyspelers???
|
Citaat:
Schitterende rugby-speler die nooit uit de weg gaat. http://www.youtube.com/watch?v=1k05Lk5ROFI Let op het stukje op 1:00. vlijmscherp: Er zijn er meer dan voldoende, maar ze gaan niet allemaal naakt dus zijn ze van geen belang voor Firestone :-D |
1 Bijlage(n)
Hela, het gaat mij hier enkel om het sportieve karakter van rugby, hoor!
Bewonder bijvoorbeeld de techniek van Johnny Wilkinson's tegenstander: Bijlage 44698 |
stilletjes hier...
|
Citaat:
|
:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be