![]() |
Fabiola vandaag ontslagen uit het ziekenhuis
1 Bijlage(n)
Fabi zou vrijdag opgenomen zijn in het ziekenhuis voor een kleine ingreep.
Vandaag zou ze naar het schijnt het ziekenhuis verlaten hebben. Welke ingreep ze ondergaan heeft, is niet meteen duidelijk. Onderstaande foto licht toch een tipje van de sluier... Of het geslaagd is laat ik aan de lezer over... :-D |
Dus ze leeft nog? :-(
|
grooohooooof.
|
Ik was er nog vergeten bij te vermelden dat Fabi blijkbaar een regelmatige bezoekster is van dit forum... Bij het verlaten van het ziekenhuis riep ze naar de fotograaf :"Doe de hartelijke groeten aan SnOOpy en Floppy!"
|
Fabiola vandaag ontslagen uit het ziekenhuis
Tja , tegenwoordig vallen er wel meer ontslagen ... Crisis hé ...;-)
|
1 Bijlage(n)
Ik verneem u net uit heel goede bron dat ze zou opgenomen zijn in het ziekenhuis na haar wekelijks bezoek aan de kapster. Er moet daar blijkbaar iets mis gegaan zijn. Deze foto werd genomen bij opname in het ziekenhuis....
|
Wat gemeen om Fabiola zou neer te halen.
In 1918 was zij één van de weinige prinsessen die op ziekenbezoek ging bij gewonde strijders. Beetje eerbied graag! ![]() |
De persoon is nog tijdens haar bezoek overleden door shock!
|
Citaat:
|
als ik de sentimenten hier eles is het binnenkort niet
'fabiola ontslagen UIT ziekenhuis' mar 'fabiola het ziekenhuis IN geslagen' de jeugd heeft geen respect meer voor oude vrouwtjes. hoewel, vijfhonderd jaar geleden was ze op de brandstapel terecht gekomen. |
Wie is dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het enige dat misgegaan is, is haar geboorte |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zou Hare Majesteit Koningin Fabiola in zo'n Godvergeten boerengat als Bulskamp gaan doen?:lol: Neen, HMKF heeft veel betere dingen te doen dan dat.:| Wel is het zo dat HKH Princesse Astrid onlangs vertoefde in Veurne, een klein boerenprovinciestadje dat nog heel erg Royalistisch is. Veurnaars zijn brave mensen.:thumbsup: |
Citaat:
Citaat:
Echter Zij leeft nu, dus zal men over 500 jaar zeker de Heilige Fabiola aanbidden. Ik ga zorgen dat ik zeker op Haar Heiligverklaring aanwezig zal zijn! :cheer: 8-) Maar ik hoop dat dit nog zo lang mogelijk zal duren.;-) |
Citaat:
Verander "Veurne" na de revolutie van naam in "Nieuw-Halabja"* |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is die gepensioneerde weduwe die met moeite de eindjes aan elkaar kan knopen. http://forum.politics.be/showpost.ph...02&postcount=1 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be