![]() |
Graag enige verduidelijking...
|
In twee woorden samen te vatten=DOOD en VERNIELING :!:
|
misschien gewoon even kijken naar de huidige islamitische landen?
Voorspoed, welvaart, persoonlijke vrijheid, mensenrechten, vrijheid van meningsuiting, scholing, gezondheidszorg, ........ noem maar op! |
Citaat:
U als moslim, zal ons zeker een duidelijk gezicht van de Islam kunnen schetsen? |
Wat is het gezicht van de Islam ?
Dat die vraag nog moet gesteld worden !! Voor elke niet - moslim is dat Bin Laden = super- terrorist , gewetenloze moordenaar. Het wordt dringend tijd dat de moslims beseffen dat de rest van de bevolking geen ballen geven om die achterlijke godsdienst die ze "met alle geweld " (in elke betekenis van het woord) willen goedpraten/uitleggen/overtuigen. Zolang de gematigde moslims zo'n figuren niet afzweert en uitlevert , moeten ze niet hopen op enige symphatie voor hun zaak. Wat de islam nodig heeft is een ingrijpende revolutie , een ommezwaai in het gedachtengoed . Anders zal de polarisering alleen maar toenemen ! Respect kan je niet afdwingen! En dan zwijgen we nog over het racisme (in de echte betekenis van het woord) dat die figuren aan de dag leggen |
Dat is net mijn punt.
Zo'n debiele uitspraak "het ware gezicht van de Islam". Geef me een concrete definitie van die gefantaseerde zin aub... Een definitie dat toepasselijk is op de +/-1.5miljard moslims. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je het mij vraagt zoiets als dit : ![]() |
Citaat:
Met achterlijk bedoel ik dat de Westerse cultuur in de laatste 500 jaar een sterke evolutie heeft doorgemaakt, waarbij we o.a. het religieuse dogmatische denken achter ons gelaten hebben. De Islam, en in bredere zin de moslim-cultuur, staat gewoon 500 jaar achter. De huidige cultuuroorlog van het Westen tegen de moslim-cultuur is voor het Westen een herbeleving van een historische evolutie. Vandaar: achterlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie heeft er de kans en macht gehad om tijdens de kolonisatie van het Midden Oosten in de 19de en 20ste eeuw de kloof te overbruggen? Het Westen ... Maar behalve tweespalt zaaien en uitbuiting hebben we er niet veel van terecht gebracht.
|
Citaat:
Islam beschouwen als één en ondeelbaar , met name door er één term op te plakken ('achterlijk') getuigt niet van het toepassen van de Westerse logos.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be