![]() |
"Fouad ahidar vertrekt per boot naar gaza"
Citaat:
Mwuo ho ho ho ho ha ha ha ha...:rofl: :rofl: Is dat nu niet het grappigste van alles, fouad naar gaza ho ho ho ha ha ha... :rofl: :rofl: |
Dat ze die maar doen zinken.:lol:
|
Na 905 doden en bijna 4000 duizend gewonden ,waarbij levens gevaarlijk... gaat fouad naar gaza... :rofl: :rofl:
Het toppunt van absurditeit in dit land !!! |
Hij is heus niet de enige die de toestand ter plaatse wil gaan, euh, "inspecteren". Ik vind dat eigenlijk allemaal niet zo grappig.
Citaat:
|
Ik ken die Fouad Adihar wel niet, maar ik hoop dat alle relschoppers die een aantal grote Europese steden half meenden te moeten afbreken om hun 'steun' te betuigen aan de Palestijnen, het voorbeeld van deze Fouad Adihar zullen gaan volgen en zich massaal naar Gaza gaan verschepen.
|
Citaat:
![]() Hier heb je hem, se. Een allochtone Geert Lambert-zonder-maagoperatie. Afijn, zijnen boot keert al terug, wegens motorpech. :lol: |
Citaat:
En die bommen op Gaza, hoe erg ook, is vergeleken met de meeste conflicten in de wereld peanuts. Na 15 dagen oorlog zijn er 900 doden waarvan het meerendeel Hamas-terorristen. Stel dat er 150 �* 200 burgers gestorven zijn, nogmaals, heel erg. Maar relatief weinig. Vergelijk maar zelf met Irak, Pakistan, Algerije, Congo, etc... overal gaat het om duizenden, tienduizenden en soms honderdduizenden gedode burgers. Maar ja, de media-aandacht, om de een of de andere reden, blijft hierop gefocust. |
Daa-aag fouad :zwaai:
maar euhmm, hij komt al terug zeg je, Antoon? :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Publiciteits stunt van Weight Watchers ?
edit: voor de rest "bon voyage" o/ |
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval in de media wel, ja. Wist je dat ze weer vechten in Soedan? Eventjes 45.000 mensen weer op de vlucht en honderden doden. Geen berichtgeving, geen verontwaardigde politici, geen betogingen en al helemaal geen hysterisch huilende vrouwen-met-hoofddoek voor de camera's van de VRT in Brussel en Antwerpen. Laat staan een "humanitair convooi" met kommunistische parlementsleden. |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat gij het volgens uw eigen woorden niet begrijpt, is nog geen reden om uw onkunde aan anderen te wijten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be