Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   LDD in uitverkoop (https://forum.politics.be/showthread.php?t=117587)

Fonske 13 januari 2009 09:37

LDD in uitverkoop

Wim Schamp, die het logo en de naam heeft bedacht, kan het niet meer zo vinden met Dedecker. Schamp heeft een patent genomen op het logo en de naam en biedt die nu te koop aan op eBay. Waarom verwondert mij dit niet. Met al die ego’s: kan alleen maar slecht aflopen.

http://cgi.benl.ebay.be/Te-koop-Lijs...1%7C240%3A1318

Wat hebben jullie over voor deze naam en logo?
Ik vind dat logo precies toch iets hebben van een wasproduct, mischien moet P&G maar een bod doen.

filosoof 13 januari 2009 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fonske (Bericht 3918020)
Wim Schamp, die het logo en de naam heeft bedacht, kan het niet meer zo vinden met Dedecker. Schamp heeft een patent genomen op het logo en de naam en biedt die nu te koop aan op eBay. Waarom verwondert mij dit niet. Met al die ego’s: kan alleen maar slecht aflopen.

http://cgi.benl.ebay.be/Te-koop-Lijs...1%7C240%3A1318

Wat hebben jullie over voor deze naam en logo?
Ik vind dat logo precies toch iets hebben van een wasproduct, mischien moet P&G maar een bod doen.

Huidig bod: EUR 2.550,00

te veel:roll:

Renesse 13 januari 2009 09:44

Het is een lelijk logo, maar ik vraag me af of dat er toe doet.

Per slot van rekening geldt er zo iets als intellectuele eigendom en die Schamp kan zich aan een serieuze schadevergoeding verwachten vrees ik.

bentje 13 januari 2009 09:56

Er lijkt trouwens iets niet te kloppen aan de biedingen, blijkbaar bied dezelfde persoon constant tegen zichzelf :?

Firestone 13 januari 2009 10:00

Nope, "a***j" en "n***m" bieden tegen elkaar op.

Duym 13 januari 2009 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 3918032)
Het is een lelijk logo, maar ik vraag me af of dat er toe doet.

Per slot van rekening geldt er zo iets als intellectuele eigendom en die Schamp kan zich aan een serieuze schadevergoeding verwachten vrees ik.

Vergeet het. Op schade die niet aangetoond kan worden, kan geen vergoeding volgen. Misschien kan een psychiater wel psychische schade bij JM vaststellen. :lol:

bentje 13 januari 2009 10:03

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3918057)
Nope, "a***j" en "n***m" bieden tegen elkaar op.

naar het einde toe, 't is te zeggen, helemaal op het einde, ondertussen had a**j tegen zichzelf zitten bieden :?

Bijlage 44564

Firestone 13 januari 2009 10:07

1 Bijlage(n)
Klik eens op "Automatische biedingen weergeven":

Bijlage 44565

ZERO 13 januari 2009 10:11

Ik heb altijd gezegd dat LDD een poujadistische Spaanse Herberg was.
Maar nu zal ik dat blijkbaar moeten terugtrekken, zelfs in een poujadistische spaanse herberg zou zijn zo diep niet zakken.

bentje 13 januari 2009 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3918065)
Klik eens op "Automatische biedingen weergeven":

He, dat is cool, ik wist zelfs niet dat dat kon!
Bedankt!
En je hebt gelijk ;-)

Steenbok66 13 januari 2009 10:20

wacht maar...
eerst, een hoop onnozele kiekens zonder kop vinden die beunhaas van Oostende geloofwaardig...
naarmate de tijd vordert zal duidelijk worden dat wij hier nog met een ergere *******
te maken hebben dan zijn voorgangers populisten en waardeloze windbuilen...
in afwachting zal de 30 �* 40 % "kiezers" die impulsief, ondoordacht en anti "van alles en nog wat"-stemmers hun stem vergooien aan die man en zijn "volgelingen"...

maar ja... de geschiedenis herhaalt zich voortdurend...

Duym 13 januari 2009 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZERO (Bericht 3918067)
Ik heb altijd gezegd dat LDD een poujadistische Spaanse Herberg was.
Maar nu zal ik dat blijkbaar moeten terugtrekken, zelfs in een poujadistische spaanse herberg zou zijn zo diep niet zakken.

Je hebt volkomen gelijk. Het masker van JM is gevallen, maar... maak nu niet de fout door al wat JM zegt ook als dusdanig te bestempelen, integendeel: Let op mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden.

Renesse 13 januari 2009 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duym (Bericht 3918059)
Vergeet het. Op schade die niet aangetoond kan worden, kan geen vergoeding volgen. Misschien kan een psychiater wel psychische schade bij JM vaststellen. :lol:

Het is algemeen geweten dat bij verandering van logo en/of merknaam, dat er een verminderde herkenning bij het publiek optreedt. Dat kan electorale gevolgen hebben en dat is wel degelijk schade. Vergeet het dus maar niet.

Renesse 13 januari 2009 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duym (Bericht 3918076)
Je hebt volkomen gelijk. Het masker van JM is gevallen, maar... maak nu niet de fout door al wat JM zegt ook als dusdanig te bestempelen, integendeel: Let op mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden.

Amaai, er vallen nogal maskers voor u. Van de N-VA, van LDD, van Anciaux,... Is dat omdat je zelf een masker draagt en dus denkt dat iedereen dat doet?

lombas 13 januari 2009 10:57

3,00,000 voor de maagdelijkheid van een Amerikaanse masterstudente... Damn, waarom heb �*k daar niet aan gedacht vroeger?

lombas 13 januari 2009 10:58

Ja ok, zij zal wel in trek zijn en zo, maar toch. WTF.

Duym 13 januari 2009 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 3918094)
Het is algemeen geweten dat bij verandering van logo en/of merknaam, dat er een verminderde herkenning bij het publiek optreedt. Dat kan electorale gevolgen hebben en dat is wel degelijk schade. Vergeet het dus maar niet.

Onzin! Electorale schade is NOOIT aantoonbaar. Zelfs 'meer dan waarschijnlijk' is niet voldoende, we leven hier niet in Amerika.

Duym 13 januari 2009 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 3918098)
Amaai, er vallen nogal maskers voor u. Van de N-VA, van LDD, van Anciaux,... Is dat omdat je zelf een masker draagt en dus denkt dat iedereen dat doet?

Flauw! Mijn masker kan niet vallen, want ik draag er geen, waarom zou ik?
Ik beloof niemand iets, en ik heb er geen enkel belang bij om je morgen iets anders te willen wijsmaken.

Renesse 13 januari 2009 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duym (Bericht 3918134)
Onzin! Electorale schade is NOOIT aantoonbaar.

En wie heeft dat beslist? Rechter Duym?

Renesse 13 januari 2009 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duym (Bericht 3918140)
Flauw! Mijn masker kan niet vallen, want ik draag er geen, waarom zou ik?
Ik beloof niemand iets, en ik heb er geen enkel belang bij om je morgen iets anders te willen wijsmaken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be