![]() |
Israel lobby dreigt nu ook vlaamse politici af.
Citaat:
Het wordt steeds gekker ! als men het conflict wil importeren door "de joden" gelijk te stellen met israel zijn die van joods actueel goed bezig. :| |
inderdaad.. te belachelijk voor woorden.
als de fanatieke zionisten het niet met bommen kunnen doen doen, gebruiken ze intimidatie. |
Citaat:
Zouden de aanhangers van de andere partij niet meer intimideren? |
Citaat:
|
Eindelijk een wederdienst van onze Joodse kameraden, zal het Vlaams Belang denken.
|
Citaat:
|
dedecker kennende zal hij nu nog veel meer zijn gal spuwen over Israelische agressie.
Verstrepen zal er dan maar bekakt bij staan. |
Die Schamp was een goed vriendje indertijd van Verstrepen. ( zwart wit )
Hoe zou dat nu zijn bij die LDD Hamasaanhangers en moslim kontlikkers ? Niets op zijn seite... |
Citaat:
wat een Jodenstreek |
Citaat:
|
Citaat:
|
religieuzen zijn nu eenmaal per defenitie onverdraagzaam.
|
Stef Goris, LDD-parlementair, is actief lid van EFI, de European Friends of Israël. :roll:
|
Citaat:
Als de moslims of linksen iets niet graag hebben dan breken ze het kot af, daarbij liefst zoveel mogelijk schade berokkenend aan mensen die er helemaal niet bij betrokken zijn. Als de joden iets niet graag hebben dan spannen ze een proces aan. Als een christen / rechtse iets niet graag heeft dan stuurt die een lezersbrief. |
Citaat:
Dedecker, ondanks zijn extreem liberale ideeën is hij zelf tegen het zionisme. Het is nogal een allegaartje daar. |
Liberalen die rel hebben met zionisten...
Ben ik de enige die daar de ongeloofelijke humor van inzie? |
Ja de linksen zijn echt zo geweldadig, die maken echt alles kapot. Bij mijn weten zijn de meeste linksen juist tegen geweld en oorlog als ik me niet vergis. Ok, er zijn er altijd die te ver gaan, maar zo zijn er bij de rechtsen ook genoeg. En laat ons vooral niet vergeten dat vele, eigenlijk de meeste, oorlogen gaan om geloof en religie.
Dus ook het christelijke geloof en zijn aanhangers zijn in vele gevallen oorzaak van haat en geweld. |
Ultra-katholieke zamelt geld in bij Joden om Lijst-Dedecker op te kopen
De gekken zijn de wereld nog niet uit ...
Citaat:
|
Citaat:
En gevaarlijker... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be