![]() |
De nachtmerrie van creationisten
Lees volgende link, doet me denken aan het experiment van Urey-Miller maar met het verschil dat er hier replicatie plaatsvindt.
http://news.yahoo.com/s/livescience/...hXFs3mcrIPLBIF |
Nachtmerrie voor wie in een scheppende God gelooft?
Helemaal niet. Lees de wezenlijke zin: Citaat:
|
Citaat:
Ik pik er eentje uit die erna komt: Citaat:
En dan stort het creationistisch kaartenhuisje in elkaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig baseert u uw stelling op geloof en niet op wetenschap. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leven is veel groter dan enkel het materialitische. Het leven is ook gelinkt aan de niet stoffelijke dimensies die onze realiteit onderhouden. De mens heeft bijvoorbeeld niet alleen een fysische lichaam maar ook een energetisch lichaam met chakras en een aura. Iets wat de evolutionisten natuurlijk ontkennen omdat dit veel moeilijker is in het licht van evolutie. |
Citaat:
|
Citaat:
Kan je dat energetisch lichaam ook aantonen? |
Citaat:
Mijn grootmoeder zei altijd: de mensen zullen nooit op de maan komen, wat ze ook proberen. Moraal van het verhaal: zeg nooit nooit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het geheim zit in de antimaterie en het neutraliseren van frequenties door 2 tegengestelden samen te voeren, waardoor de materie zijn frequentie en bestaansvorm verliest om dan uiteen te vallen in energie. |
Kan iemand dit verduidelijken?
Citaat:
|
de titel van het artikel luidt: Life as we know it nearly created
Inderdaad, nearly. Net zoals er al nearly cold fusion heeft plaatsgevonden. Of een vaccin tegen HIV ontwikkeld. Het verschil met Urey-Miller is groot. Hier hebben wetenschappers RNA-enzymen zelf gecreërd, die in staat bleken te zijn om elkaar te repliceren. In deze setup is er dus een creator (ie de wetenschapper) nodig gebleken om het startschot te geven van deze micro-evolutie. De reden waarom dit experiment triomfalistisch wordt onthaald als antwoord op creationisme ontgaat me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be