![]() |
Polly
Komt ze nog terug of definitief geband ?
|
De ban van Pollycorrect is tijdelijk.
Mvg, Starfire |
was het nu echt nodig om dit botweg te sluiten, of kan de moderatie niet goed om met 30 bladzijden kritiek op haar banbeleid en de bijhorende verklikkers?
http://forum.politics.be/showthread....117544&page=38 |
Het topic werd gesloten omdat het meer een scheldpartij geworden was. Om die reden zal ik het topic ook verwijderen (persoonlijke topics horen daar sowieso al niet).
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Persoonlijke topics zijn niet toegestaan 2. Vragen over bans horen niet thuis in K&K 3. Het is niet omdat het K&K is, dat er geen fatsoen meer mag zijn. Als u daar een probleem mee heeft, mag u het van ons gerust elders zoeken waar het volgens u dan veel beter is dan hier. |
Mijn god ardennees, nu ga jij toch niet beginnen eh.
polly. daar gaat het over. polly. |
Citaat:
|
:shock:...
De scheldpartij was gestopt ... al was het duidelijk dat één van de modjes onder diens gewone nick niet content was met mijn antwoord, of beter met mijn niet antwoorden. De thread dan maar sluiten en verwijderen zoals zo vaak, is dan de oplossing natuurlijk. Man man man ... :? |
Citaat:
|
Ik verwachtte dat iemand het niet pikte dat ik niet meer reageerde...
terwijl het voor de toeschouwers duidelijk was dat de ander over de schreef ging. Natuurlijk is de draad, die trouwens vol persoonlijke aanvallen aan mij gericht stond, plots verdwenen ... :roll: Dit is er echt ver over. Heb je de laatste thread gezien ik opstartte in S&M omdat ik strafpunten kreeg omdat ik uitlegde waarom ik niet meer met libertariërs discussieerde? Die werd ook prompt gesloten door een andere mod. :roll: Benieuwd hoe lang deze thread hier zal staan ... Noteer aub dat dit zeker niet de eerste threads was over iemand gebanned in K&K... en zeker niet de enigste waar beledigingen vielen... Soit, vanaf nu sla ik beledigingen onmiddellijk op... |
Ik denk dat de mods gewoon jaloers zijn dat ze niet mogen meefietsen naar Trier... ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan nog eens een censuurmaatregel erbovenop ... die veroorsterkt natuurlijk alleen maar het reeds geformuleerde vermoeden dat er toch wel iets stond dat een mod in die hoedanigheid of onder een nickje ... niet goed kon slikken ... |
Citaat:
en ik die dacht dat jij geen gevoel voor humor had ! :oops: |
vraagje : als een draad verwijderd werd, verdwijnen die posts ook als je al je posts oproept; heeft dat een invloed op je aantal geplaatste posts ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be