![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Wadist Niels ? Reclame aan het maken voor het vlaams Blok ? Ik zien in uw artikel enkel een rode X staan. En as ik mij nie vergis is die X het romeinse cijfer voor 10. en as ik mij nie vergis is 10 het nummer van het Vlaams Blok dus.
Van gedacht aan het veranderen ? |
OOOOOOOOOOOOOOOOOf! De laatste zullen de eerste zijn ???? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
|
en waar zijn 1,2,4,5 en 7?
|
Verdwenen in het heelal?
|
Ondertussen zie ik al 4 X het cijfer 10 bij de Niels zijn bericht.
Niels jongen toch sinds wanneer zijde gij Vlaams Blokker geworden ? |
Citaat:
Zijn de Waalse partijen. CDH: 1 FN: 2 MR: 4 Ecolo: 5 PS: 7 |
Citaat:
|
goei vraag. Waar vind ik bvb BUB als ik daar op zou willen stemmen?
(let wel: ZOU, dus voorwaardelijk. Streng voorwaardelijk. Voor alle duidelijkheid.) |
Pelgrim de gedachte alleen al....foei.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja foundation 't zal wel nie zo bedoeld zijn maar met in dat eerste zinneke stelde een eerlijk bestuur voor (Belgisch wel maar kom) en in uw tweede zinnen zegt ge dan zelf dat ge der geen idee van hebt.
Das knap U eigen zo in drie woordjes zelf kunnen afbreken. |
8 voor nog 8 jaar aftellen tot Vlaanderen onafhankelijk, vrij en verantwoordelijk zijn heft in eigen handen neemt en met de blik op oneindig en tranen in de ogen, ontroerd door het nieuwe begin, zijn mooie toekomst ziet dageren aan de horizon
:wink: |
FN = 2!
De eerste lijst die U in Vlaanderen op uw computerschermke of kiesbrief zal vinden (in Antwerpen) is dus Fervent Nationaal! Dat vind ik eigenlijk best leuk! :D :D :D |
:rofl:
bedankt voor de info, nu kan ik ineens al een paar nummerkes overslaan da bespaart wat tijd! |
Citaat:
|
goe geprobeerd :wink:
vanwaar die '+'? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be