![]() |
dit jaar ga ik stemmen op iets
op iets
|
Ik zal zeker stemmen. En wel op de partij die de beste voorstellen heeft om de democratie in Europa te versterken. Soit rood, blauw, groen, zwart, of wat dan ook.
|
|
Citaat:
Citaat:
|
er staat wel "deze" staat :mrgreen:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stem omdat ik moet , als ik europees stemrecht had stemde ik wellicht niet
|
Ik zou eventueel wel willen stemmen op een partij die nog moet uitgevonden worden:
Partio por Demokrata Eùropa Naciara Konfederacio (DENK) oftewel partij voor een Democratische Europese Confederatie van de Volkeren. Streefdoel: een Europa waar de volkeren hun eigen staat hebben, waar de belangen van de mensen primeren op de belangen van het grootkapitaal en de bureaucraten, waar Europa enkel die bevoegdheden heeft die strikt noodzakelijk zijn, waar gestreefd wordt naar zo groot mogelijke democratie, waar mens en milieu samen gaan. ![]() |
hm, verkeerde draad :P :oops:
|
Citaat:
Charles de Gaulle was zo iemand die heel Europees dacht, zolang het maar in het belang van Frankrijk was. Als we met 27 echte Gaullisten als regeringsleiders in Europa zouden zitten, zou er van Europese democratie niet veel terechtkomen. Het belang van het eigen volk primeert. Maar ik wil geen stropopredenering ophangen. Als Europa idd alleen die bevoegdheden krijgt die strikt noodzakelijk zijn, dan ben ik uiteraard akkoord. Dat betekent dat het overgrote deel van de bevoegdheden Europees wordt, anders gebeurt wat met het gaullisme is beschreven. Btw: mooie vlag |
verkeerde draad ;)
|
De meerderheid kiest hier tot nu toe 'iets heel Vlaams'. Wat heeft dat nu te zien met de verkiezing van het Europees Parlement? Zijn we nu niet een beetje te veel aan het naveltstaren?
|
nee hoor, 't wordt tijd dat Vlaanderen een eigen stem krijgt.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Amerikaanse staten(in tegenstelling tot de EU is de VS wel een natie) henbben op een aantal domeinen reeds meer te zeggen dan de EU-lidstaten. Een duidelijk bewijs dat de EU teveel macht heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be