![]() |
Ik ben TERUG !!!
Heeft er iemand me gemist ? :hondogen:
Heeft er iemand uberhaupt gemerkt dat ik weg was ? :hondogen: Het weer is hier wel slechter dan waar ik was... Wel minder artillerievuur, maar zeker ook minder zon :rofl: O.....K.... We gaan er eens aan beginnen.... :cheer: TETTEN ! :cheer: |
Wie zijt gij?
|
Ben je weggeweest misschien??
|
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6882 ff herhalen :)
|
Citaat:
:-D |
Weggeweest ?
|
Conversatie in de juiste draad verder zetten. Israël dus. Ben je Joods? Was je daar op vakantie of voor professionele zaken?
(ik ben een nieuwsgierigaard ;-)) |
Citaat:
Het is dus iedere keer een fijn weerzien, en ik profiteer er iedere keer van om mijn zakenreis met een paar dagen te verlengen om vrienden te bezoeken, lekker te gaan eten en rond te toeren :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had eens een meeting met de CIO van de firma waar ik voor consulteerde, en die kerel komt - te laat - in uniform binnen, legt zijn M16 op tafel en begint te praten :rofl: Spijtig genoeg moet je zo leven in een land waar al je buurlanden je liefst kapot zouden maken :( En toch vinden ze nog de sterkte om van het leven te genieten. Tel Aviv heeft een bruisend uitgangsleven, VELE restaurants met superlekker eten... Ik loop 's nachts 1000 keer liever rond in Tel Aviv dan in Brussel !!! |
Hey Polly is geband ? :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Een prachtstad! |
Ik heb het gemerkt en je gemist. :hug:
Blij dat je terug bent. Israël staat bij mij ook hoog op het lijstje van te bezichtigen landen, maar ik hoop dat het tegen dat ik er tijd/geld/durf/juist gezelschap voor heb het er wel wat rustiger is geworden... :( |
Citaat:
|
Citaat:
Allemaal perfect te bezoeken ! |
Welkom! 8-)
|
Citaat:
Ik ben ook heel wat toffer gezelschap dan Metternich;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be