![]() |
Mr. Orange is de vijfentachtigste FvdW
Mr. Orange staat in de startblokken om zijn sessie te beginnen.
Hier volgt zijn biotje: Mijn bio: Ik ben 25, afkomstig uit het Pajottenland, en werkzaam in een medisch bedrijf in het Gentse. Ik ben verzot op science fiction, lekker eten, lekker drinken (bier voornamelijk, geen wijn), videogames, snowboarding en films. Politiek gezien kan ik mij niet honderd percent links of rechts vinden. Ik vind dat beide stromingen, items bevatten die mij aanspreken. Ik ben echter wel Vlaamsgezind. Grts |
De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer eet je per maand frietjes en wat is je lievelingssaus?
|
Komt uw nick, zoals ik vermoed, uit "Reservoir Dogs"? Fan van?
|
Hou je ook van fantasy?
|
Citaat:
Favoriete saus van de frituur: tartare ofwel zelfgemaakte balletjes in tomatensaus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben je een aangenaam cafémakker?
|
Hoeveel keer per week neem je een douche/bad?
|
Welke bieren kunnen u altijd verleiden?
|
Welk sience fiction boek raad je me aan?
|
Aansluitend bij Toccata: welke boeken zou ik dringend eens moeten lezen?
|
Ik ben net buiten het Pajottenland opgegroeid, en bij ons stond het gebied bekend als een achterlijk gebied waar iedereen nog minder verschillende voorouders had dan de gemiddelde koninklijke hoogheid.
Klopt dit beeld een beetje? :twisted: |
1 Bijlage(n)
Achter welk vakje wil je eerst kijken?
(Na uw antwoord komt deze in de tenendraad ;-)) |
Citaat:
|
Citaat:
Wel leuke wandel- en fietsroutes. |
Citaat:
Doch ik heb nog een oude Meulenhoff omnibus liggen met allemaal scifi kortverhalen uit den ouden doos. Die heb ik wel meermaals gelezen, daar zaten wat pareltjes tussen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
2. Normaliter om de 2 dagen. Soms iets langer. 3. Met dank aan mijn katholieke grootmoeder (die mij met een hatelijk semi-christelijk geweten heeft opgezadeld) krijg ik altijd een schuldgevoel als ik niet snel genoeg terugtrakteer. Hangt er uiteindelijk van af wie voor mij zit. Een goeie politieke discussie tussen pot en pint zie ik wel zitten, doch moet ik bekennen dat mijn vriendenkring zich voornamelijk beperkt tot laagopgeleiden wat soms uitmondt in een partijtje "onder het luidst boeren". |
Citaat:
Wat wou je altijd al hebben, en heb je nog steeds niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be