![]() |
rael sekte gebruikt nazi symbool
|
|
En nog wat aandacht schenken aan deze gevaarlijke gekken zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar neem van mij aan dat dit een gevaarlijke sekte is. |
Kijk het maakt mij niet uit als het de paus is of een gevaarlijke sekte,
Niet elke persoon is hoogopgeleid daarom vind ik dit soort van propaganda niet kunnen gewoon. Je kan toch ook lezen wat er staat !! Ik hoop dat iemand ze leeg zuigt met prosesen. |
Waarom? Wat is er mis mee?
|
ik ben juist efkes op hunne website gaan zien :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol: mensen die daarin trappen zijn toch oerlomp !!!!!!!!! 8O8O8O
ja papa er is buitenaards leven dat ons ontworpen heef en komt bezoeken , en als mijne woef ne lange nek had dan was't ne giraf :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D |
Recht op vrije mening geldt ook voor oerlompen en fantasten.
|
Citaat:
natuurlijk dat , maar dieje website bezoeken is beter dan ne show van geert hoste :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
|
Voor Boeddhisten, Hindoeïsten en Dschainisten is de swastika een heilig symbool, dat vergelijkbaar is met de Davidster voor de joden.
Die gek heeft beide symbolen verweven omdat zijn god ons de betreffende religies zou hebben gebracht. Een nazisymbool is dat dus niet. |
Citaat:
|
Ik vind de swastika een suggestieve vorm; lijkt mij toepasbaar in windmolentjes.
:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Ben ook eens gaan kijken en ik moet toegeven dat hun boodschappen qua belachelijkheid hetzelfde niveau halen als pakweg de katholieke kerk, de Islam en voor mijn part elke religie die er bestaat. Ik vond uw "oerlomp" dan ook nogal selectief :) Noorman |
Citaat:
|
Alle hindoes voor de rechter!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be