![]() |
Operatie Red K&K
Citaat:
Trouwens wat er nodig is, is een subforum "the ring of flame" waar gevloekt en gescheld mag worden. Een soort van afreageerkamertje zoals vroeger in "De lach of ik schiet show". |
Ik vind het prima. Het moet maar eens gedaan zijn met al dat gevit en de persoonlijke aanvallen-regel schoot daarvoor duidelijk te kort.
Ten slotte komt iedereen hier ter zijner ontspanning. |
Het is verdomde moeilijk ; wat in een normaal "tooggesprek" als een lichte ironie gevonden wordt, lijkt op een geschreven forum uitgaand van een virtuele persoon-avatar aan een andere virtueel persoon avatar een zware persoonlijke aanval. erger wordt het al met een bedreigende "ik weet u wonen" uitval. Ik heb zelf ook al ooit iemand via een PMetje verontschuldigingen aangeboden wegens een misinterpretatie van een grappig-ironische uitval die dan verkeerd aankwam. Gisterrenavond in Pauw en Witteman kwam bv. een cabaretier aan bod die eenrel uitlokte door een item in zijn show over "uitsluiting van gehandicapten" die hij ironisch op dezelfde lijn stelde als uitsluitingen wegens ras- en andere vooroordelen...
Lachen met discriminaties is niet hetzelfde als lachen met discriminerenden zo blijkt maar... Ik benijd de moderatoren niet.. door diegenen die er een hobby van maken om altijd maar de grens op te zoeken, worden ze nl. bijna verplicht het peil van het forum naar beneden te halen door alles zeer letterlijk te beschouwen. Ik zou zeggen : als je elkaar nu echt wil gaan beledigen, doe het dan in een caféetje met een neutrale scheidsrechter die desnoods wat zware jongens kan optrommelen om kwetsuren te vermijden. |
gesignaleerd: collectieve hysterie-aanval bij de moderatie:roll:
|
Citaat:
Het is en blijft slechts een forum. Als ge u wilt afreageren kan je ook gewoon even de PC afzetten |
Zolang ik tenen mag posten hoor je me nie klagen ;-)
O, en af en toe de lul uithangen natuurlijk ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Het swaffelhoekje" aanmaken in k&k :cheer: |
Tja, de draden met klachten groeien tegenwoordig sneller dan dan de eigenlijke discussiedraden. Vervallen we hier in het typisch Vlaamse euvel waar harde discussie voeren = ruzie maken en standpunten = personen?
Helaas. Forum misschien eens een maandje of zo sluiten? Doen ze ook met cafés waar om de haverklap gevochten wordt. |
Watte?
Forum sluiten? Straks ga ik nog tegen mijn huisgenoten moeten klappen of wat? |
Citaat:
|
Ik vraag mij af of de moderatie weldegelijk rekening houdt met koos-scheldnaampjes die wel eens grappig bedoeld zijn, zoals bv.:
"Och gij onnozelaar :-D" Wordt er, maw, gekeken naar de context? |
lap, had ik hier een post van een gans blad, en dan valt de connectie weg... :cry:
Enfin, straks eens opnieuw reageren. |
Citaat:
@ de moderatie: Ik scheld niet, ik maak een grapje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
da was schelden, trouwens.
|
Red K&K
Ist al gered?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be