![]() |
Rood alarm!!!!!
Ik begin een Café maar volgens mijn regels moest het wel een kaaswinkel zijn
Als jullie dan niet in de kaaswinkel binnen willen sluit ik de zaak Mensen die beklag doen over het feit dat het geen Café meer is sluit ik buiten,ik ben de baas Jullie moesten maar weten dat mijn kaaswinkel een Café is Ik hoop dat dit duidelijk is voor iedereen,ik kan enkel geen stickie plaatsen nu duveltje382 |
Welke kazen heb je? ;-)
|
Citaat:
Uw buurtkaasheer |
Citaat:
|
Maredsous? :-D
|
Adres nu!
|
Citaat:
Meen je dit? anders vind ik dit wel een schitterend idee...niet die kaaswinkel hé dat café... je gaat wel diep in de schulden moeten gaan ma misschien km je er wel rijk uit wie weet. "lounge" style werkt wel goed en weinige plaatsen waar ze dat al hebben in gent toch niet... vraag een redelijke prijs voor je consumpties helpt ook wel... |
Dit land heeft meer trappistencafé's nodig!
|
Citaat:
anders doe ik wel een omtoerke om die even te gaan proeven op café hoor... nog nooit gedaan :oops:. Ma wel alleen als er geen 8€ of zo wordt voor gevraagd he :evil: |
Citaat:
Citaat:
Gewoon een hype omdat em moeilijker verkrijgbaar is ;-) |
Citaat:
ah k :-D Citaat:
Nu over niet zo speciaal gesproken die vlaamse leeuw da's maar brol zene...(hebk al gezegd zeker? maar toch bekt goed "diene vlaamse leeuw is brol" :lol:) |
Citaat:
Voor straf 100 keer alle trappisten opschrijven ;-) Citaat:
Wel den 12 eh :mrgreen: Citaat:
|
Citaat:
westvleteren blijkbaar; chimay?; wistmalle?;...:?:-( Citaat:
Ah zebben 2 soorten? 12 en...? Citaat:
liever een tongerlo :-D... |
Citaat:
Zoiets moet ge eruit kunnen knallen zonder nadenken :-P Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
In Gent is er een goed trappistenhuis ;-)
|
Citaat:
nuja nu weet ik het...hopelijk kan ik het onthouden...voor de volgende keer op café hé..."doe voor mij maar rochefort, orval, la trappe, achel, westvleteren, westmalle en een chimaytje":-D Citaat:
Citaat:
bestaat zeker een site van kwou het mij gemakkelijk maken. alhoewel ik betwijfel dat je het zelf al hebt gedaan ma ge 'kent zeker iemand'...al die uren op café moeten toch iets zinnigs opleveren hé ;-) Citaat:
Is één van die donker? Ik moet die donkere dingen niet... Citaat:
ge moogt em inderdaad ebben :lol: ik zal wel klasse (lees: andere belgische bieren) zuipen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
naast de hoeren?:-o waar die cinema is? Wat een rotbuurt:?...Is er daar IETS 8O Is wel wat afgelegen ma kzal der aan denken next time ask nog es naar gent ga. |
Citaat:
Maar je hoeft niet met hoeren geconfronteerd te worden om naar het trappistenhuis te gaan ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be