![]() |
Solidariteitsactie voor 127 bis
Citaat:
Juist dit bericht gelezen, even verder gezocht en en op cemab.be de versie van de actievoerders gevonden, het was blijkbaar een onaangekondigde actie waarbij een 20-30 actievoerders wat vuurwerk afstaken, op de terugweg kwamen ze flikken tegen die hen wilden arresteren, na wat duw-en-trekwerk gooide een flik een meisje op de grond. Ze moest naar het ziekenhuis afgevoerd worden... Citaat:
|
Ze komt er nog goed vanaf eigenlijk.
Het is ook al voorgevallen dat ze de mensen gewoon in de rug schieten. Per ongeluk. Kijk, ik mik op iemand en ik haal de trekker over... Hoe die is dood? Dat is per ongeluk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit kletsen gekregen van de polisie.
Pertang toch nog meegelopen in betogingen (meest in mijn studententijd). Hoe zou dat in hemelsnaam komen? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is een feit dat de politie vaak op de totaal verkeerde momenten optreedt en als het nodig is maar laat begaan. |
Citaat:
|
Twee verslagen in het nederlands:
http://ovl.indymedia.org/news/2009/01/25337.php http://ovl.indymedia.org/news/2009/01/25331.php |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het valt me op dat het altijd dezelfden zijn die "last" hebben met de Politie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 ribben gebroken?
ik denk dat links en rechts beter de handen eens in elkaar zou slaan i.v.m. politiegeweld bij demonstraties en acties.. |
Tsja, een hoopagenten zijn nogal klopgraag. Vooral de Brusselse... Heb toen 8u in de cel gezeten met een hersenschudding, waar ik de gevolgen de weken daarop nog goed gevoeld heb. Het pak slaag was ook niet eens tijdens de actie zelf, maar toen ik geboeid op de grond lag met mijn gezicht naar de grond gericht. Één of andere flik vond het toen wel tof om eens te trappen tegen het hoofd van een geboeid iemand...
De held. |
Trouwens dat het Vlaams Belang klopgrage figuren als "Bartje Penalty" en Johan Demol in hun kringen sluit zegt meer over hun goedkoop opportunisme dan hun rechtlijnigheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be