![]() |
NSA in't waagstuk
WTF lees ik? De nieuwjaars"receptie" van het NSA heeft plaats in het waagstuk?
Een vereniging die het gelijkheidsdenken 'afwijst' en een model van apartheid voorstaat in een open studentenafé? WTF? |
ach, 't is wel meer: een affiche waar er op een muur wordt gespoten (typische Amerikaanse manier van werken) en zowaar Garfield (ik zie die hier af en toe ook wel eens passeren), toch een Amerikaans onvolks cultuuricoon.
|
Dat ze het houden waar ze willen hé. Of wil je de vrijheid van bijeenkomst gaan verbieden? Kan goed begrijpen dat ze het daar doen, zit er zelf ook altijd graag.
|
Citaat:
|
Iedereen in de Elite ! Iedereen Vlaming ! Deze Zomer val ik Polen binnen !
(Met de Walküren) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Misschien wil het café wel een ander publiek aanboren. Als ik zo de website bekijk dan profileren ze zich duidelijk niet als een open studentencafé, maar eerder als een volkscafé.
|
Citaat:
|
Dan is het inderdaad een vreemde zet van de cafébaas. Of het moest kaderen in een strategie waar ook het extremere politieke van de andere kant van het spectrum een forum wordt aangeboden, dan zou het nog enigszins te begrijpen zijn.
Nu ja, als de bezoekers van dat café met de N-SA receptie geconfronteerd worden (hangen er bvb posters voor die receptie in het café?) dan zal als de reacties daarop voldoende groot of hevig zijn de cafébaas waarschijnlijk wel inbinden en het als een eenmalige foute zet beschouwen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be