![]() |
Goed Nieuws! We hebben weer een nieuw eufemisme voor vreemdelingen!
Nadat eerder al "gastarbeider", "(im)migrant" en "vreemde(ling)" voor de bijl moesten, is het nu ook de beurt aan "allochtoon".
Deze typen heten nu "Vlamingen met wortels in andere culturen"! Een soort overhangende takken, als het ware. bron terzijde, wetgeving overhangende takken: |
nog niet opgevallen, dat men zelden "jongeren van vreemde origine" "allochtonen" gebruiken in het nieuws gebruikt bij criminele feiten en dit terwijl het toch over zulke gaat.
maar als ze iets goed doen, bijv: een persoon in nood helpen, dan word dit wel vermeld.. erg |
Mijn voorstel is: "mensen met een migratie achtergrond".
|
Of laten we ze gewoon Belg noemen, geen dubbele nationaliteit meer, dan moet men ook niet meer zeuren over positief discrimineren, en pamperen hoeft dan ook niet meer.
|
Citaat:
|
"The Others" ?
|
Dit zijn dus de prioriteiten in onze regering. Als je allochtonen zo blijft knuffelen dan zullen ze zich nog minderwaardiger voelen, zien ze niet in hoe betuttelend dit overkomt? Ik hoop dat ze zich in de Vlaamse regering nu als heuse wereldverbeteraars voelen.
Europese leiders zijn zwak zwak zwak en vooral schijnheilig en hypocriet. |
Ik heb nog een paar andere voorstellen: 'bommenleggers', 'boomklimmers', 'clitorisbewerkers', 'stenensmijters', bananenconsumeerders', :-D (tis maar een grapske, hé)
|
Zolang gutmenschen maar beseffen dat de bange blanke man niet degene is die zijn mond open doet over ethnische verschillen, maar de confrontatie aangaat. Het zijn zij die het bepaalde minderheden naar hun zin willen maken uit schrik voor toenemende chaos die de 'bange blanke' man zijn.
Pas op of Filip Dewinter staat nog dichter bij de allochtoon dan jou. ;) |
Aangezien mijn verre voorouders ooit met de Romeinse legioenen in deze streken zijn beland, wil ik voortaan ook te boek staan als 'Vlaming met wortels in een andere cultuur' en dus ook genieten van de wellicht vele voordelen die dit met zich brengt. Zo niet zal ik klacht indienen wegens racisme en minachting voor de rijke Romeinse cultuur.
|
Noem gewoon iedereen Vlaming en behandel iedereen gelijk, dan zul je pas zien hoe 'nieuwe Vlamingen' staan op het 'apartheidsregime'.
|
Citaat:
|
& de anderen zijn dan "Vlamingen zonder wortels" ?
|
Citaat:
bang voor de moslims? |
Citaat:
|
vind ik wel grappig hehe.... is gewoon de definitie van het woord allochtoon?! Dus maakt toch niet veel uit vind ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be