![]() |
Vandaag (zaterdag 10 april) in het Nieuwsblad:
Louis Michel wil koste wat het kost CD&V uit de regering weren omdat ze "arrogant" zijn geworden. Waar haalt Michel de arrogantie vandaan om zélf te beslissen welke regering er gevormd wordt nog voor er verkiezingen geweest zijn? Is dit gewoontevorming? In '99 heeft hij samen met Di Rupo beslist welke regering het zou worden en in 2003 hadden hij en Di Rupo ook de touwtjes in handen. Blijkbaar heeft hem dat zodanig "arrogant" gemaakt dat hij het nu al in het openbaar doet. Een kwalijk staaltje van de man die massamoordenaar Leopold II een "visionair" noemt. Net zoals Kagame een visionair is waarschijnlijk. |
Een reden temeer op voor het Vlaams kartel te stemmen 8)
Ze zijn al op hun ongemak |
Zo denk ik er ook over, betere reclame kunnen we niet krijgen :lol:
|
Uiteraard vreest Michel de CD&V. Als zij de grootste wordt in Vlaanderen (terwijl de PS uiteraard het grootst is in Wallonië) dan is dat mogelijk het einde van de deelname aan de macht van de liberalen.
|
Waar haalt Michel het lef vandaan om zich te bemoeien met VLAAMSE verkiezingen? Arrogantie misschien.
|
Tja, waarom is hier een hoofdstuk "internationaal" op dit forum?
|
Citaat:
Wat als Bourgeois of Leterme hetzelfde zou zeggen in Wallonië. We zouden wat te horen krijgen ... We mogen al niet met het VB samen regeren. Nu ook al niet meer stemmen voor wie we willen. Wat is het volgende ... |
Interessant is dit wel! Misschien neemt het de Blokkers hier wat de wind uit de zeilen over CD&V/N-VA die zich bij de franstalige partijen populair zouden willen maken...
Zo te zien hebben ze daar in Wallonië een ander gedacht over en willen ze liever verder met blauw en rood... |
En als Michel bibbert davert Verhofstadt...
8) |
Citaat:
|
Citaat:
cdH mag nog verliezen, ze zullen in de regering zitten. |
Citaat:
1. de vld is zijn zusterpartij. (De PS/SP-A zit er sowieso bij). Michel heeft in de eerste plaats veel schrik voor zijn eigen hachje, aangezien de geruchtenmolen al een tijdje draait dat de ps evt mr wel wil inwisselen voor de CDH. Zolang de vld meedoet zit de MR ook safe. 2. Leterme heeft weliswaar gezegd 'n'ayez pas peur' e.d. wat voor de walen een goed teken is, maar van Verhofstadt wéten ze al zeker dat in ruil voor een prominente marionettenrol ze daar al ALLES van gedaan krijgen. Ik denk dat het voor 99% punt 1 is om eerlijk te zijn. |
Ik gok ook op punt 1, zeker nadat ook de MR peiling na peiling op verlies staat....
Sinds wanneer heeft Michel zich trouwens te bemoeien met de VLAAMSE verkiezingen???? |
sinds altijd!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De dikste arrogantzak aller tijden is al in zijn pin gebeten als hij nog maar nep-Vlaamse tegenstand dreigt te krijgen. Mijnheer Michel en mevrouw Di Rupo beslissen liever onder hun getweetjes wie het in dit corrupte koninkrijkje voor het zeggen mag krijgen. Zijzelf namelijk.
'Verkiezingen', dienen die nog altijd ergens voor'? En wat is het commentaar van een BUBbel op al dat fraais dat onbeschaamd 'democratie' wordt genoemd? 'Ik wil liever geen kwaad woord horen van frere Louis dus ga elders commentaar leveren waar ik het niet hoef te zien.' |
Citaat:
Tja, met nationale partijen hadt ge hem kunnen afstraffen. Eigen schuld, dikke bult. |
Citaat:
Je vergeet weer eens, heel toevallig natuurlijk, dat dit Belgische gedrocht alles is behalve wat de niet-verbelgischte Vlaming heeft gewild. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be