Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Tragisch nieuws voor Marie-Rose Morel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=118336)

Experiment 28 januari 2009 11:12

Tragisch nieuws voor Marie-Rose Morel

Citaat:

wo 28/01/09 08:59 (UPDATE audio) -
Marie-Rose Morel lijdt aan baarmoederkanker in een vergevorderd stadium.

Dat maakt ze zelf bekend in Het Laatste Nieuws. Artsen geven haar nog 10 procent om te overleven.
"Ik ben zelf nog maar zo'n week op de hoogte", zegt Morel. "Maar ik vond dat ik dit moest zeggen voor er speculaties op gang komen: ik loop wat gespannen rond, was veel afwezig, enzovoort..."

"Ik heb besloten om het zelf te zeggen. Dit is immers niet iets waarvoor ik me hoef te schamen", zegt Morel.

De voorbije weken rommelde het bij Vlaams Belang over de lijstvorming tussen het kamp Morel-Vanhecke en het kamp Dewinter-Annemans.

Morel deed uiteindelijk afstand van een plaats op de lijst, maar de partijtop wilde de duizenden stemmen voor hun goudhaantje toch niet helemaal kwijt. Morel is nu lijstduwer voor Europa.

"De partij kan nog steeds op mij rekenen. Ik zal met alle mogelijke energie keihard werken, maar misschien moet dat nu van achter een computer aan een tafeltje. Ik kan geen campagne voeren zoals ik normaal doe, omdat ik fysiek de mogelijkheden niet heb."

Morel had het nieuws ook nog niet aan iedereen binnen de partij verteld. "Ik lig niet wakker van de strubbelingen die er zijn geweest. Wat er werd gezegd over geheime agenda's, is dan ook zo futiel. We hebben nu andere zorgen."
http://www.deredactie.be/cm/de.redac...k/090128_Morel

Nur die Besten sterben jung...

bentje 28 januari 2009 11:14

Inderdaad slecht nieuws.
Is dat niet voor baarmoederhalskanker dat er nu inentingen zijn?

vlijmscherp 28 januari 2009 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 3946762)
Inderdaad slecht nieuws.
Is dat niet voor baarmoederhalskanker dat er nu inentingen zijn?

ja, maar zij heeft baarmoederkanker, niet hetzelfde dus.

ik ga het hier ook eens zetten: veel sterkte mevr Morel.

bentje 28 januari 2009 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 3946763)
ja, maar zij heeft baarmoederkanker, niet hetzelfde dus.

ik ga het hier ook eens zetten: veel sterkte mevr Morel.

Ah, ok, dat wist ik niet :oops:

Experiment 28 januari 2009 11:22

Overigens vind ik Dewinter en al degenen die het niet konden hebben dat zij een grote rol zou spelen onmenselijke hufters. Voor die vent z'n capriolen en platvloerse politiek heeft de Vlaamse zaak ook al veel mogen verduren. "Dewinter oprotten jonge, ge zijt eerder nen Turk dan nen Ariër zu... "

Ook mijn welgemeende fuck you aan al die vuile riooljournaillistjes en hun leugenachtige spelletjes. Nu kunt ge het overal in't breed en in't lang uitsmeren, mooie televisie hé...

xrc 28 januari 2009 11:31

Wel een bijzonder vreemde vraag over dat "politiek recupereren". Alsof iemand die gediagnosticeerd wordt met baarmoederkanker met metastasen daar aan zou denken...

fabianen 28 januari 2009 11:36

Sterkte Marie,ben altijd tegen je geweest,en nu nog altijd,jij en je partij.
Maar op zo'n momenten ga ik op één lijn zitten,datgene waar je niets kan aan doen...Ziekte.Soms doe je hetzelf aan en soms hoe gezond je ook leeft,gebeurd het opeens.

Patriot! 28 januari 2009 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Experiment (Bericht 3946760)

Nur die Besten sterben jung...

Laten we daar nog niet aan denken :?

De discussie over lijstvorming lijkt nu inderdaad wel héél futiel... Ik wens haar veel sterkte en een volledige genezing toe...

-=EXCALIBUR=- 28 januari 2009 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 3946844)
Ik wens haar veel sterkte en een volledige genezing toe...

²

speurneus 28 januari 2009 12:36

Voor het kamp Annemans /Dewinter was ze lui en onbekwaam en moest ze daarom plaats ruimen. Als het bericht i.v.m. de baarmoederkanker waar is en wetende dat de kiezer het meestal voor de underdog opneemt is dit een fameuze kaakslag voor het kamp Annemans/Dewinter.

dominatrix 28 januari 2009 12:52

Noch Annemans, Noch Dewinter wisten blijkbaar van iets... Alleen Brinckman wist weer vanalles... en ook niets.

In ieder geval veel sterke aan Marie-Rose, op zowel mijn strijd als stem kan ze rekenen!

toccata 28 januari 2009 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -=excalibur=- (Bericht 3946876)
²

³

dominatrix 28 januari 2009 12:53

http://www.deredactie.be/cm/de.redac...k/090128_Morel

Een geluidsopname waar ze haar verklaring doet.

Shadowke 28 januari 2009 12:57

sterkte marie-rose

filosoof 28 januari 2009 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fabianen (Bericht 3946808)
Sterkte Marie,ben altijd tegen je geweest,en nu nog altijd,jij en je partij.
Maar op zo'n momenten ga ik op één lijn zitten,datgene waar je niets kan aan doen...Ziekte.Soms doe je hetzelf aan en soms hoe gezond je ook leeft,gebeurd het opeens.

²

:-(Je hebt de statistieken tegen, M-R. Morel, maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat je nog zéér lang actief en gezond zult zijn. Dat ik nog zéér lang kritiek kan geven op wat je zegt en doet.

Fieseler 28 januari 2009 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 3946965)
³

4

Mbeya 28 januari 2009 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3946990)
²

:-(Je hebt de statistieken tegen, M-R. Morel, maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat je nog zéér lang actief en gezond zult zijn. Dat ik nog zéér lang kritiek kan geven op wat je zegt en doet.

³

Jazeker 28 januari 2009 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 3947028)
4

5 :|

De Garde 28 januari 2009 14:43

Er zijn dingen die je niemand toewenst. Deze ziekte bijvoorbeeld. Sterkte.

HOUZEE ! 28 januari 2009 15:10

Ik wens haar veel sterkte toe en hoop dat ze haar ziekte overwint. Dat dit politieke consequenties heeft is natuurlijk evident, maar uit respect voor Marie-Rose vind ik dat we daar niet moeten over praten. De polemiek van de laatste dagen rond haar persoon zal al kwetsend genoeg zijn geweest.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be