![]() |
Geachte,
Kunt u mij eens een opsomming geven van de islamitische landen waar deze factoren als vanzelfsprekend worden beschouwd: Voorspoed, welvaart, persoonlijke vrijheid, mensenrechten, vrijheid van meningsuiting, scholing, gezondheidszorg,enz Indien er u 5 kunt opnoemen, bent u al aan het liegen. Hoort de mdp met zijn moslim-idealen dan wel in een beschaafd land als Belgie...? |
In aanvulling op deze vraag : kunt u mij soms een land opnoemen waar moslims "vreedzaam" samenleven met andere volkeren/godsdiensten? Een land dat als voorbeeld zou kunnen dienen?
|
Citaat:
|
Zelfs in Saoedi zijn hun Noord-Afrikaanse "broeders" niet welkom.
|
Citaat:
zijn onze oost-europese broeders van het blok hier dan wel welkom??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het staatsatheïstische China (heimelijk) of in het hindoeïstische India (openlijk) durven ze dat bijvoorbeeld wel. Ondertussen halen ze wel gretig uit naar animisten en heidenen, maar over de islam reppen ze met geen woord! Tekenend toch? Men veracht alleen wat zwak is en de Islam is dat duidelijk niet! Bovendien is het een leugen dat islamieten geen "Kerk" zouden hebben. Er bestaat wel degelijk een Centraal Islamitische Wereldraad waarvoor rijke oliesjeiks sponsoren. De uitgaven gaan van de bouw van moskeeën in Europa tot terrorisme. |
Een vreedzame, democratische islam? Wat een leugen!!!
Mensen, denk toch aan UW kinderen, en niet aan HUN kinderen! |
Citaat:
beste sos, weet ge er nog een. Ik denk het niet |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben atheïst en verdedig geen enkele religie. De discussie over een bepaald regime moet volgens mij niet gezien worden in verhouding tot de godsdienst, maar is afhankelijk van de materiële omstandigheden. Op dat punt verschil ik uiteraard van mening met de AEL. Maar dat zal niet in uw kraam passen om op zo'n wijze te discussiëren? GC |
Citaat:
|
Citaat:
Jerusalem werd al in 638 door de arabieren veroverd en werd in 1099 terug veroverd door de kruisvaarders die het weer verloren in 1244. Vreedzaam kan men de samenleving voor de verovering niet noemen; Palestina was verdeeld over verschillende vorstendommetjes die mekaar constant bestreden over geloofszaken (soennieten tg sjiiëten en de talloze sekten zoals bv de assasijnen onder mekaar) of gewoon voor gebiedsuitbreiding of dynastieke problemen! Dit was trouwens één van de redenen waarom paus Urbanus II tot de kruisvaart opriep; hij wou stabiliteit in deze regio voor de talloze pelgrims! |
Citaat:
|
Citaat:
Wij wachten met spanning af! |
Citaat:
Ze waren uitgesloten van alle openbare ambten enz. naast vele andere discriminerende maatregelen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be