![]() |
D-J Eppink naar LDD
Citaat:
Na het nieuws over de interne hommels binnen het VB, het tragische lot van mevrouw Morel e.d. zou dit wel eens één van de pivotale beslissingen kunnen zijn in aanloop naar de volgende verkiezingen. Exit VB? ![]() |
Het VB zal niet zo gauw verdwijnen, zal waarschijnlijk een paar procenten zakken, maar heeft een ijzersterk programma.
|
Citaat:
Je hebt wel gelijk wat het programma betreft. |
Dit nieuws valt me toch wat tegen. Dat hij zich met die LDD-bende wil inlaten had ik niet verwacht. Ik zie hem veel liever in de hoedanigheid van journalist / columnist.
|
Citaat:
Ideologisch zijn er verwant aan elkaar en dit is wellicht zijn enigste kans om het Europees Parlement eens van de andere kant te zien. Ik ben het absoluut niet eens met zijn gedachtengoed (deeuh) maar het kan één van de sterkste lijststrekkers worden komende euroverkiezingen (met bijkomend voordeel dat hij wellicht effectief zou zetelen in tegenstelling tot de meeste anderen.) Met Verhofstadt en Eppink hebben de liberalen wellicht de sterkste kandidaten wat gezien de crisis van het liberalisme wat ironisch is. Een mogelijk spanningsveld zie ik wel tussen het populisme van Dedecker en de meer ideologisch gedreven Eppink. |
Eppink is een kwal.
|
Citaat:
|
de volgende stap naar een herenigd nederland? ;)
|
Citaat:
zijn columns op de VRT-nieuwssite getuigen van veel realiteitszin spijtig dat de man voor LDD, en niet voor het VL. Belang kiest:-( |
Eppink naar Europees parlement:vlaander::grootned::cheer::cheer::cheer: :cheer::cheer::cheer:
|
Citaat:
Eppink is een neoliberaal. Vlaams Belang beweert dit net niet te zijn. |
Citaat:
Die man is niet flexibel genoeg om een goed politicus te zijn. |
Citaat:
Hij durft al eens buiten de plat getreden paden te lopen. Een uitzondering in het Belgische linkse medialandschap ! |
Citaat:
|
Citaat:
![]() (de blonde, natuurlijk) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee,hoor. Eppink heeft al lang het opgekuiste poco-denken naast zich neer gelegd. Zo iemand kunnen we goed gebruiken in de Belgische politiek. |
Ik hou al lang van Eppink's columns. Hij zit niet vastgeroest in het Belgische politiek-correcte denken.
Als hij nu werkelijk voor LDD kiest, is dat goed nieuws. Al heb ik het nog niet gevonden op hun website, en dacht ik onlangs gelezen te hebben dat hij in New York wou blijven wonen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be