![]() |
Ode to hair
Met dank aan een post van Pietje: bent u één van die mensen die vroeger rondliepen met een nek- of zelfs rugtapijt? Werd u als man soms ook ten onrechte voor iemand van het andere geslacht aanzien, van de achterkant bekeken? Kreeg u van pa of ma ook steevast de wind van voren? Bracht u ook zo'n ontieglijk lange tijd door in de badkamer om de lange manen te verzorgen? Droeg u het los of in een paardestaart? Vielen de meisjes in katzwijm bij het zien van uw haardos of liepen ze juist al gillend weg wanneer u er aankwam?
En wanneer en waarom heeft u er afscheid van genomen? 'Van moeten' (halve trouwboek, het vaderland dienen...), was u het beu of begon de natuur tegen te sputteren en het haar uit te vallen? Of heeft u nog steeds een lange haardracht? Om het met Disneyland After Dark te zeggen: 'I Won't Cut My Hair'. http://www.youtube.com/watch?v=oNPRX...eature=related Citaat:
|
Mogen bepaalde bejaarde vrouwelijke leden van de Koninklijke Familie hier ook posten?
|
Lang haar , grote hekel aan coiffeurs...8-)
De laatste keer da'k m'n haar liet doen heb ik een bros laten scheren , m'ne paardestaart wel bijgehouden . Nu is het alweer lekker lang :-D (lekker warm in de vrieskou als ik het los laat hangen ...) |
Sommigen gaan hier nu wellicht lachen uit ongeloof (behalve Duupje dan, die dit weekeind de foto op mijn rijbewijs gezien heeft ;-)), maar eind jaren '80, begin jaren '90 deed ik mee met de 'permanent'-mode, Louis XIV-stijl. :oops:
De mensen noemden mij toen soms 'Michel Preud'Homme' (ik had nogal wat weg van die man, naar het schijnt). |
Citaat:
Ja, dat is waar. :-D |
Mijn haar aanraken = doodvonnis tekenen.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rolf is wel overal eh :-P |
Citaat:
|
Lang haar?
:cheer: Buzz cut. Praktisch. |
Citaat:
Rolf is Machtig ! Rolf is Overal en Alles in 1 ! Heil Rolf ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: Langharig werkschuw tuig :cheer:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be