![]() |
Den bleiter kan nog eens gaan bleiten !!!
Citaat:
Heb het gevoel dat ze bij de sossen ook al zitten te denken '' wat hebben we nu binnen gepakt '' :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals ik al zei, de VU-ID, ID, ID-21, Spirit, Vlpro, whatever... is een partij homewreckers en halve gare voddeventjes. Zie maar naar de rokende puinhopen die Bettina Geysen bij de VRT en in haar kabouterpartij heeft achtertgelaten.
Het ergste vind ik gewoon dat die zelf hoegenaamd geen besef hebben van wat hun potentiële electoraat nu van hen eigenlijk denkt. Ga nog wat piskoekskes eten, Bert. |
Hoog tijd om hem wegens ontoerekeningsvatbaarheid zijn ministerpost af te nemen!!
|
Citaat:
Wie is toerekeningsvatbaar genoeg om hem op te volgen. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bert kan het nu wel snuiven hé :-D
|
.
|
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
eer de echte bazen in de SP.A (Vande Lanotte, Stevaert...) willen toegeven dat ze zich vergist hebben en ze eigenlijk een partij-terminator hebben binnengehaald, is het te laat8-)
|
Citaat:
Paulus |
Citaat:
Hij draait de zaak, die hij goed bedoelt onder de aandacht wil brengen, een afschuwelijke loer. Weg sereen debat over de veel te veel kind slachtoffers gedurende de laatste Gaza oorlog. Israël haalt hier een onverwacht mooie slag thuis en zet eerlijke kritiek handig buiten spel. Ze bespelen daarmee dezelfde snaren die ze reeds 70 jaar bespelen. En met succes. Wie tegen Israël is, die ontkent de holocaust, Israël's slachtofferrol, de underdogs en de rechten die ze daar uit abstraheren. Zo is 't ons de laatste 70 jaar vergaan en opgelegd. Dus houden we onze bek en knijpen een oogje dicht. Ongeacht de uitschuiver van Bert, het feit blijft dat er veel en veel te veel kinderen 't slachtoffer werden van de laatste aanval op Gaza. En Israël heeft daar als agressor en initiator een grote verantwoordelijkheid in. En dan moet ik nog toevoegen dat ik Hamas ook maar een afschuwelijke extremistische des-organisatie vind die heel Gaza gijzelt. |
Citaat:
PS. Patentaanvraag is onderweg. |
den bleiter.
wie zijn de bleiters ???
mogen, wij, vlamingen onze "bek" nog opendoen ???? alex agniew, "de beesst" in antwerpen, de forellen-historie, ilse dielen(ex-nationaal-secretaris A.CV.), komiek Beulens, Monique Vandecan(CODIP), de SAVASORDA, het controle-apparaat tegen de Vlamingen. en wie doet uiteindelijk de regering vallen door de fortis-affaire : ene MODRIKAMEN ! ( eens opzoeken ). huil maar voort mee met de wolven......bleiters !!!! katsa. |
Citaat:
Paulus. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be