![]() |
Top 5 albums aller tijden?
1 Led Zeppelin II (Led Zeppelin) 1969
2 Band of Gypsies (Jimi Hendrix) 1970 3 Aftermath (Rolling Stones) 1966 4 Without you I'm nothing (placebo) 1998 5 In Utero (nirvana) 1993 / Master of Reality (Black Sabbath) 1971 (afhankelijk van de mood ;-) ) |
The Beatles - white album (1968)
Oasis - Definitely Maybe (1994) The Doors - the doors (1967) Pink Floyd - dark side of the moon (1973) Bob dylan - blood on the tracks (1974) |
dat hangt echt af van dag tot dag bij mij, over het algemeen:
Bleach- Nirvana The Velvet Underground and Nico - The Velvet Underground Angels Fall First-Nightwish |
de vijf beste : de numero één !
de numero één : "de whisky-longdrink De Gucht".
uit : "Het Nieuwsblad", 14 februari 2009, bladzijde 7 : WHISKY MET DE MEETLAT. echt bevorderlijk voor de sfeer was de OpenVLD-delegatie niet, getuigt een onderhandelaar. zeker in de namiddag, als er al wat gedronken is, durven De Gucht en Dewael zwaar uithalen. zelfs het personeel van de Kamer loopt op den duur op de tippen van de tenen. des te meer nadat ze de verwijten hebben gekregen omdat de ene liberale onderhandelaar een iets grotere whisky krijgt dan de andere. uiteindelijk METEN de bodes van de Kamer de INHOUD van de glazen af met de LAT.(sic). katsa. |
The Beatles: Rubber soul
idem: Revolver idem: Help! Bowie: Ziggy Stardust Pink Floyd: Atom heart mother |
The Dark Side Of The Moon
|
De overgrote meerderheid zijn albums van minstens 30 jaar oud.
|
vandaar ook aller tijden.
|
Citaat:
Vandaag kies ik voor: Jeff Buckley: Grace U2: The Joshua Tree Smashing Pumpkins: Siamese Dreams Muse: Origin of Symetry Elliot Smith: Either/Or |
Ik kan dat zo niet, 5 BESTE opnoemen. Op het moment dat ik op "versturen" klik, denk ik toch weer aan een ander album.
|
Vindegij mijn gat - Clement Peerens Explosition
The Offspring - Ixnay on the hombre Metallica - The black album Daft Punk - Discovery Gorki - Best of (Koeien CD) |
Euh...
Iets van een 200, maar da kan niet in een top 5 zeker :-P |
Dream Theater - Images and Words
Queensryche - Operation Mindcrime Dream Theater - Six Degrees of Inner Turbulence Tool - Lateralus Pink Floyd - The Wall en afhankelijk van hoe de pet staat, zetten we Iron Maiden - Number of the Beast, Metallica - Master of Puppets, U2 - Joshua Tree, Savatage - Streets, Metal Church - Blessing is Disguise en alle overige DT-albums ff in de wachtrij. :-D |
The White Album - The Beatles
A Saucerful of Secrets - Pink Floyd Wheels of Fire - CREAM Are You Experienced ? - The Jimi Hendrix Experience Everybody knows, this is Nowhere - Neil Young Naar gelang mijn gemoedstoestand kan dit lijstje volgende week misschien wat verschillen met één of twee albums. |
Geen zappa?
|
Black Sabbath Sabotage.
Motorhead No sleep untill Hammersmith Metallica Master/Justice Thin Lizzy eenders welke livealbum. |
Citaat:
Rory Gallagher, Led Zeppelin, Doors, Bowie zijn ook nog "helden" van me die ik er ergens wel had tussen gewild. Maar vijf albums is natuurlijk niet veel. Dus enkel de allerbelangrijkste. |
Citaat:
|
Moeilijk, een greep:
1. The Beatles - Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band 2. James Brown - Please please please 3. Santana - Abraxas 4. The Guess Who - American Woman 5. JJ. Cale - Naturally 6. CCR - Creedence Gold 7. The Dubliners - Live 8. Ry Cooder - Chicken Skin Music 9. Otis Redding - Dictionary of Soul 10. Rhythm, Country & Blues Morgen weer anders. |
Vandaag :
Noordkaap - Gigant Texas - Southside Pixies - Surfer Rosa Michelle Shocked - Short Sharp Shocked Kristin Hersh - Hips & Makers |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be