Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Zere tenen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=118550)

Fonske 2 februari 2009 10:31

Zere tenen

Wat vinden jullie van dit filmpje op man bijt hond?

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...p-en-VRT.dhtml

De reactie van de Joodse gemeenschap is op zich ook grappig: men is boos op het filmpje dat stelt dat men veel te snel boos wordt.
Wie het 'gesproken dagblad' rubriek kent weet ook dat de Moslims, Congolezen, Chinezen,Arabieren... allang klacht hadden kunnen indienen tegen dit programma.

barfo 2 februari 2009 11:00

de reactie van de joden bewijst nogmaals dat er waarheid in het filmpje zit

de beste humor is dan ook gebaseerd op "waarheden" :p

orka 2 februari 2009 11:06

Ze hadden zich tussen 40 en 45 boos moeten maken, dan was het zover niet gekomen !

Steben 2 februari 2009 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barfo (Bericht 3955686)
de reactie van de joden bewijst nogmaals dat er waarheid in het filmpje zit

de beste humor is dan ook gebaseerd op "waarheden" :p

It's funny because it's true

Citaat:

men is boos op het filmpje dat stelt dat men veel te snel boos wordt.
:lol:

Distel 2 februari 2009 12:12

Hoog tijd dat er meer van deze filmpjes komen. De mensen kunnen niet meer relativeren, alles is tegenwoordig racistisch, kwetsend, en onacceptabel.

Bob 2 februari 2009 12:34

Allé, volgend filmje over de mohammedcartoons.

PollyCorrect 2 februari 2009 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 3955786)
Allé, volgend filmje over de mohammedcartoons.

Probeer maar.

PollyCorrect 2 februari 2009 14:13

Of nog vrediger respectvoller:

PollyCorrect 2 februari 2009 14:14

Lust u nog een cartoontje?

PollyCorrect 2 februari 2009 14:16

Waarom gaan de joden zich nu ook eens niet zo als verwende pubers gedragen en een beetje stampei maken en respect afdwingen voor hun religie zoals de moslims dat overal ter wereld zo fantastisch doen?

Ik bedoel maar, Mohammed Cartoons, Gaza, ze zijn er als de kippen bij.

ministe van agitatie 2 februari 2009 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3955965)
Lust u nog een cartoontje?

Jaja, bij de moslims zitten er ook aardig wat intolerante en humorloze mensen met veel te lange tenen en een gebrek aan relativeringsvermogen. We weten het Polly.
Daar ging evenwel deze draad niet echt over, denk ik.

globalmedia 2 februari 2009 14:23

hilarisch!!de reactie van de joden maakt dan de sketch toch helemaal af:-)

PollyCorrect 2 februari 2009 14:23

Tsja, Minste van A., het is niet zo lollig om te zien natuurlijk als dat schitterende nazi propaganda filmpje van Man Bijt Hond, maar kijk, er bestond al een draad, en het werd zo saai, zo voorspelbaar en zo ontzettend BO-RING anders.

En stel je voor, het mag toch niet saai worden hé! Als nu bv Israel er niet meer zou zijn om als stouterd te worden aangeduid, en nu nog per extensie "De Joden" erbij, wat zou een mens met een hobby d�*n aanmoeten?

;-)

ministe van agitatie 2 februari 2009 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3955990)
Tsja, Minste van A., het is niet zo lollig om te zien natuurlijk als dat schitterende nazi propaganda filmpje van Man Bijt Hond, maar kijk, er bestond al een draad, en het werd zo saai, zo voorspelbaar en zo ontzettend BO-RING anders.

U hoeft zich niet zo te verantwoorden. Ik stel vast dat u deel uitmaakt van de mensen met te lange tenen die een gebrek aan humor tentoonspreiden, niet kunnen relativeren en intolerant zijn.
Da's alles.

Bob 2 februari 2009 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 3955997)
U hoeft zich niet zo te verantwoorden. Ik stel vast dat u deel uitmaakt van de mensen met te lange tenen die een gebrek aan humor tentoonspreiden, niet kunnen relativeren en intolerant zijn.
Da's alles.

Is dan wel niet naar mij gericht, maar kan het toch niet laten, en trouwens wat mij betreft, alles, maar dan ook alles, moet kunnen ;-)
"Alsof dat degenen die (glim)lachen met de "vrthumor" ook nog kunnen (glim)lachen met de mohammedcartoons"
BTW het enige verschil is dat sommige "humor" met belastingsgeld word bedreven

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be