De_Laatste_Belg |
3 februari 2009 10:53 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki
(Bericht 3957160)
Ik niet. Quotes wijzigen is niet correct, maar, je kan toch altijd je originele post er terug bij halen om aan te tonen dat de andere je woorden gewijzigd heeft.
Het is altijd hetzelfde: in plaats van zélf op te komen voor iets, moet het weer van bovenaf geregeld en opgelegd worden. Nochtans is het in dit geval absoluut niet moeilijk om aan te tonen waar iemand een fout begaan heeft.
Mensen moeten leren zichzelf te verdedigen in plaats van altijd de moderatie erbij te sleuren.
|
Een fout ? Fouten maken we allemaal. (en ik misschien nog de meeste). Ik twijfel toch of 't hier over een ingeslopen 'formattering' fout gaat. Poster zou dat gezien hebben na 't posten en recht gezet. Ik vermoed hier kwaad opzet en het motief is te zoeken in de 'quotes draad'.
Nu ja, dat is een beschuldigend vingertje van mij. Maar ik kan dat niet hard maken. Niemand kan dat hard maken. Iets schrijven binnen de quote markeringen kan je snel overkomen. Zulke vergissingen zijn door het php systeem niet uit te sluiten.
Een nieuwe forum regel zou er dus uitzien als: Elke vergissing wordt bestraft met 3 punten. Onzin, als je 't mij vraagt.
Toch begrijp ik het standpunt van de openingsposter. En ik ga voluit mee in het ernstig nemen van deze vervalsing. Ik kan mij ook niet voorstellen dat een moderator de ernst van deze vermeende vervalsing niet inziet. Er is zijn geen regels nodig om een specifiek geval als dit te verwijderen zonder daar een bestraffing aan te koppelen. Voor het verwijderen van iets als dit moet je wel de moderatie erbij sleuren. Zij hebben zich ertoe gebonden om te modereren, en ik denk niet dat dit zich beperkt tot het doen naleven van de forum-regels.
|