![]() |
Wie is je favoriete James Bond?
Welke acteur zette volgens jou de beste James Bond neer en waarom vind je dat? Ik zet er een poll bij met alle Bondacteurs. Ranglijstjes en slechtste Bonds mogen uiteraard ook!
Alsof in K&K zich ook maar iemand iets van mijn spelregels aan zou trekken, maar ja... |
Nobody... nobody beats Sean Connery.
|
Citaat:
|
Citaat:
Sean Connery als James Bond is een wandelende pot brillantine. Het is pas na James Bond dat Connery hoogtepunten bereikte: Untouchables, The Name of the Rose,... Roger Moore was schitterend als James Bond, maar deemsterde daarna weg. |
Citaat:
|
Citaat:
In tegenstelling tot Sean Connery heb ik Roger Moore zelfs nooit een echt groot acteur gevonden, James Bond even terzijde gelaten. |
Sean Connery speelde een uitstekende Bond, maar hij had ook de luxe om de eerste te zijn, zodat de andere steeds met hem vergeleken werden / worden.
De Bond van Daniel Craig mag er ook wel wezen. |
Citaat:
Heb je gezien dat hij na het pokertornooi de dealer een chip als fooi geeft? Dat is dan een tornooichip zonder geldwaarde. Dat is toch afgang eerste klas, die gast kan gewoon niet pokeren. Laat ons wel wezen, poker? James is meer een bacarat-man. James Bond springt dan even mee op de pokergolf die door de wereld raast. En met hun zoveel miljoenen dollar budget kan er niets af om iemand die effectief kan pokeren even naar het script te laten kijken? Afgang. |
Citaat:
Idd , den beste ... |
Gene ene, ik heb de pest aan Bond.
|
Citaat:
ik zou het niet beter kunnen verwoorden... |
Ik heb nog geen enkele bondfilm uitgekeken :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nooit nog een andere bekeken ! Bah ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die kan al mee in de categorie van de Bond-films : Goedkoop en dwaas. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be