Jazeker |
3 februari 2009 21:11 |
Jeff Hoeyberghs doet het weer.
Niet te geloven, dat crapuul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Standaard
Jeff Hoeyberghs onder vuur
Nederlanders waarschuwen voor mislukte borstvergrotingen
Hoeyberghs verraadde zichzelf door briesend binnen te bellen in het programma.
Een druk bekeken Nederlands consumentenprogramma heeft zijn kijkers aangeraden om de Welness Kliniek van Jeff Hoeyberghs links te laten liggen wegens 'te veel mislukte borstvergrotingen'. Jeff Hoeyberghs, die in het programma nog als een bezetene tekeer ging, deed de heisa gisteren kalmpjes af als een 'geënsceneerde lastercampagne'.
Het programma Das je goed recht op de commerciële zender SBS6 staat wekelijks mensen bij in geschillen waar ze niet uitkomen. In de aflevering van zondag zei presentator John van den Heuvel dat ze heel veel klachten hadden gekregen over een kliniek in België, waar aan de lopende band borstvergrotingen mislukten.
<knip>
Tot en met de getuigenissen was de naam van Hoeyberghs nog geen enkele keer gevallen.
<knip>
En uiteindelijk ontmaskerde hij zichzelf door in zijn gekende stijl te briesen tijdens een telefonische reactie. 'Ik heb het schijt aan je methodes. Je bent een journaliste van het zevende knoopsgat. Als je heel Holland wilt bedriegen met je gezever, doe dat dan maar. Maar hou op met mijn tijd te verdoen. Ik heb geen tijd voor dit gelul, gezeik en geouwehoer. Gek wijf!'
Gisteren stond Hoeyberghs nog altijd achter zijn scheldtirade.
<knip>
Volgens Hoeyberghs heeft hij inderdaad veel Nederlandse patiënten. 'Omdat ze in Nederland gewoon slappe kwaliteit afleveren. Ik lig niet wakker van die zever. Ik heb ook geen schrik om klanten te verliezen. Ik heb toch genoeg werk. En als ik door die zever toch achterlijk volk kwijtspeel, dan heb ik het liever zo.'
|
Het volledige artikel (mogelijks enkel beschikbaar voor abonnees na een dagje of zo)
De aflevering kan (zoals in NL gelukkig wel gewoonlijk) volledig gratis worden herbekeken op de site van SBS6:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=29765...a=53437/page=1
Hou er wel rekening mee dat de site niet toelaat om door te spoelen, dus je moet jezelf even doorheen het eerste dossiertje te werken over mensen die een blokhut kochten en betaalden zonder die ook te krijgen.
Triest voor die vrouwen, maar gezien ik geen meer genuanceerde mening heb dan dat die Hoeyberghs gewoon geschorst en gecomposteerd moet worden, plaats ik het maar in K&K. Misschien is daarnaast wel de vraag aan de orde waarom amusementsprogramma's (waartoe ik dit programma niet reken) die klootzak zo vaak opvoeren. Daarmee maken ze reclame voor iemand die in mijn ogen veel weg heeft van een ordinair De La Tourette versie van Noel Slangen of Dick Cheney.
Edit: @ mods... indien u een beter subforum weet voor deze post, dan ben ik u dankbaar om deze draad te verplaatsen.
|