![]() |
6 februari: Internationale dag tegen besnijdenis!
Op 6 februari wordt wereldwijd een actiedag tegen besnijdenis! Op de zender Tv5 monde om 22u30 kan je exclusief een verminkende besnijdenis-ingreep volgen! Daarna volgt er een debat.
Kijken is dus de boodschap.Maar opgelet voor de erg schokkende beelden! Besnijdenis moet wereldwijd verboden worden omwille van de zeer verminkende ingreep van het geslachtsdeel. |
Pas op, straks krijgen ze weer de joden op hun dak... :twisted:
Ok, serieus: mijn inziens komt de schoonheid van de jongensbesnijdenis zowel symbolisch (= verbond met God, etc.), als praktisch (= hygiƫnische redenen, minder kans om geslachtsziekten, HIV of Aids op te lopen) tot uiting. |
Ik heb dat al gezien en echt, tweede keer hoeft niet!
|
Als iemand op een leeftijd waarop hij voldoende kan redeneren en de voor- en nadelen i.v.m. besnijden kan afwegen en dan die keuze maakt, is dat z'n goed recht. Maar wie zijn wij om te bepalen dat baby's kort na de geboorte een stukje van hun geslachtsorgaan moeten prijsgeven? Besnijdenis: nooit van m'n leven ! Het beste is pure naturel, en dat argument van hygiƫne: tegenwoordig beschikt iedereen wel over de mogelijkheid om voldoende te douchen en alzo het zaakje daar beneden te onderhouden.
'Leuk' weetje: voorhuiden van baby's 'recupereert' men blijkbaar om ze te verwerken in vloeistoffen die worden ingespoten ter voorkoming van rimpelvorming en huidveroudering (daarstraks nog in 'De Slimste Mens' vernomen). Dat wist ik nu eens nog niet. Dus alle gefrustreerde mensen die niet kunnen verdragen dat ze een jaartje ouder worden, weten nu wie hun 'leveranciers' zijn. |
Waarom moet dat verboden worden? Wie wordt er beter van zo'n verbod?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be