![]() |
Lappersfortbos in Leuven
Ziezo:
![]() |
Ah, een annonske !
|
K&k
|
Is iedereen welkom? Of wordt er gediscrimineerd?
|
Ik kom
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben naar hun open deur geweest in Lappersfort, en niemand heeft daar ook maar tegen me gepraat...
|
Ik ga binnenkort weer eens naar Lappersfort, met mijn kleinkinderen, de boomhutten gaan bewonderen en hun helden-bezetters. Eens horen wat ze dan te vertellen hebben.
|
Citaat:
|
Het lappersfortbos is toch al vernietigd door de bezetters.
|
Landmijnen godverdomme. Een honderdtal aankopen via wat Kosovaren, en dan in dat bos planten. Zo blijft dat bewaard en komt niemand daar!
|
Citaat:
|
Citaat:
Is er al een poging geweest tot dialoog? Ik kan begrijpen dat het moeilijk is na de incidenten van niet zo lang geleden, maar cellen zoals de V-SB lijken mij voor rede vatbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan al wat posters bedenken hoor. Nochtans waren jullie het die met de "Zelfde strijd"-poster kwamen aandraven, waarbij een verbond stond geillustreerd tussen de kapitalisten en de linksen. Of vergis ik mij, en ging die over establishment-links? Eerst en vooral, schrap dieje Felicien Bwanatongo :-D. Die geeft jullie echt geen goed imago. Meer mensen als Volksstormer, meer objectieve analyses, minder sloganeske taal. Het is maar een tip van een neutrale waarnemer, trouwens. Doe ermee wat je wilt. |
Citaat:
Jij zal het weten. Het grootste gedeelte is aangekocht door Vlaams gewest, dank zij de bezettting vroeger. |
Burgemeester Patrick Moenaert betreurt de vervuiling van het bezette gedeelte van Lappersfort.
Deze krokodil van de hypocrisie vergeet te vermelden dat het grootste gedeelte van Lappersfort al eens gered is van de kap door zon'n 'vervuilende ' bezetting'. Deze krokodil huilt nu hypocriete tranenn omdat hij d epolitie niet kan sturen voordat Fabricom daar als privé-eigenaar aan de rechter een ontruimingsbevel vraagt... Ondertussen hebben we nog steeds een vuil bos ipv een kaal bos... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be