Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   e-ID draad? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=118744)

Morduk 6 februari 2009 10:20

e-ID draad?

Wel krijg nu de .....

Nu is de e-ID draad ook al verschwunden?

Wat is hier nu weer de reden van? Ik begin het nu ook op mijn heupen te krijgen.

Langzaamaan begint dit forum op het publieke debat in België te lijken. Het begint met discussie, slaat na 10 seconden om in ruzie en eindigt in dreigementen en tenslotte wordt iedereen de mond gesnoerd 'voor de lieve vrede'.

:roll:

Nefertete 6 februari 2009 10:24

8O Is inderdaad foetsie. En ik kan wel raden waarom.

Morduk 6 februari 2009 13:14

Sabotage-instructies wss?

Daar kan ik nog inkomen dat men dat niet laat staan. Maar moet dan alles weggegooid worden?

Nefertete 6 februari 2009 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morduk (Bericht 3963420)

Daar kan ik nog inkomen dat men dat niet laat staan. Maar moet dan alles weggegooid worden?

Bwahh ja. De laatste postings waren toch vrij constructief. Computer beveleiging etc.

netslet 6 februari 2009 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morduk (Bericht 3963420)

Is dat illegaal om te vermelden?

Nefertete 6 februari 2009 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 3963456)

Misschien is burgerlijke ongehoorzaamheid verboden.

Morduk 6 februari 2009 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 3963456)

Kweenie, maar als het wettelijk verboden is je e-ID te saboteren, kan het vermelden van sabotagemogelijkheden op een publiek forum de eigenaars ervan misschien wel in problemen brengen.
Niet zozeer 'aanzet tot' maar als 'concreet instrueren over de mogelijkheden tot het plegen van een misdrijf'.

Soit, de rest had wel mogen blijven staan.

Nefertete 6 februari 2009 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morduk (Bericht 3963487)
Kweenie, maar als het wettelijk verboden is je e-ID te saboteren, kan het vermelden van sabotagemogelijkheden op een publiek forum de eigenaars ervan misschien wel in problemen brengen.
Niet zozeer 'aanzet tot' maar als 'concreet instrueren over de mogelijkheden tot het plegen van een misdrijf'.

Soit, de rest had wel mogen blijven staan.

Akkoord, ik kan de moderatie wel begrijpen hoor. Heb zelf mijn bijdragen met enige voorzichtigheid gepost. Maar er stonden idd postings op met nuttige bijdragen voor de veiligheid van ieder.

Fallen Angel 6 februari 2009 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morduk (Bericht 3963156)
Wel krijg nu de .....

Wat is hier nu weer de reden van? Ik begin het nu ook op mijn heupen te krijgen.

Langzaamaan begint dit forum op het publieke debat in België te lijken. Het begint met discussie, slaat na 10 seconden om in ruzie en eindigt in dreigementen en tenslotte wordt iedereen de mond gesnoerd 'voor de lieve vrede'.

Ik heb het ook gemerkt dat de draad opeens verdwenen is. Waarom?

tronca 6 februari 2009 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morduk (Bericht 3963156)
Wel krijg nu de .....

Die draad is verwijderd na een klacht van auteursrechtenschending, van een auteur wiens bericht was overgenomen. Wij riskeren liever geen boetes of rechtzaken.

Fallen Angel 6 februari 2009 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tronca (Bericht 3963748)
Die draad is verwijderd na een klacht van auteursrechtenschending, van een auteur wiens bericht was overgenomen. Wij riskeren liever geen boetes of rechtzaken.

Kan u dan niet enkel het desbetreffende artikel verwijderen?

Nu moeten we die draad terug opnieuw opstarten.

manta 6 februari 2009 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tronca (Bericht 3963748)

Bron , bewijs ... :mrgreen:

Nefertete 6 februari 2009 17:39

En flap.

Circe haar nieuwe draad over boze moslims is ook dada. Ik zag het wel aankomen.

Nefertete 6 februari 2009 17:46

Oeps, en ze heeft nog maar eens een ban.

Kadee 10 februari 2009 19:30

Wij gaan ons niet bezig houden met het meten van de populariteit van gebruikers om de beoordeling en bestraffing te bepalen. Wie de regels blijft overtreden moet de gevolgen maar dragen.

Nefertete 13 februari 2009 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kadee (Bericht 3971868)
Wij gaan ons niet bezig houden met het meten van de populariteit van gebruikers om de beoordeling en bestraffing te bepalen. Wie de regels blijft overtreden moet de gevolgen maar dragen.

Het kan de moderatie toch niet ontgaan zijn dat Circe bewust op een nieuwe ban aanstuurde ? ( m.i. toch )

Karma 15 februari 2009 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kadee (Bericht 3971868)

Valt het je niet op dat het hier stillekes wordt op het forum? ....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be