Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vlaamse vlag vervalst finale Parijs-Roubaix (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11881)

Supe®Staaf 11 april 2004 16:14

...... en dan is de Vlaming Tom Boone nog de dupe.
Bij zijn ontsnapping (laatste 20 km!) zwaaide één of andere idioot deze veelbelovende renner een vlag in het gezicht waarna deze in het versnellingsapparaat van de onfortuinlijke renner draaide.

Spetsnaz 11 april 2004 16:15

ik dacht leif hoste

Jan van den Berghe 11 april 2004 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Bij zijn ontsnapping (laatste 20 km!) zwaaide één of andere idioot deze veelbelovende renner een vlag in het gezicht waarna deze in het versnellingsapparaat van de onfortuinlijke renner draaide.

Tja, wat had u gezegd als het een Franse vlag was?

dakke 11 april 2004 16:21

Een belgische vlag kon het natuurlijk niet zijn ... wie durft daar nog mee naar buiten komen? :wink:

Het Skill Effect 11 april 2004 16:24

Er zijn op koersen alleen maar vlaamse zotte vlaggenzwaaiers!

Ze hebben zelfs een vendelzwaaierverenigingske! :lol: :lol:

luc broes 11 april 2004 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dakke
Een belgische vlag kon het natuurlijk niet zijn ... wie durft daar nog mee naar buiten komen? :wink:

Inderdaad, na al wat we op TV gezien hebben over onze vorst Leopold II zwaaien we liefst met iets anders.

Het Skill Effect 11 april 2004 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dakke

Inderdaad, na al wat we op TV gezien hebben over onze vorst Leopold II zwaaien we liefst met iets anders.

Dan nog liever een vod dan zo'n vlaams vlagsken! :roll:

gorik. 11 april 2004 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes

wel dan raad ik u de belgische vod aan :!:

Griffin 11 april 2004 16:32

Citaat:

O ironie!

Kzou dienen mens Tom laten uitbetalen alsof ie Parijs-Roubaix gewonnen had. Lijkt me eerlijke straf, niet? :)

Knuppel 11 april 2004 16:35

Citaat:

Gelukkig waren B-plus, BUB en Superstaaf niet in de buurt met hun favoriete vlag.
Dat ze mij hier voortdurend in mijn gezicht gezwaaid wordt door de één of andere.......ahum...
dat is alleen maar olie op mijn Vlaamse...heu....veló. :P

Als Tom Boone echt een Vlaming is dan zal hij niet dood vallen van de 'verkeerde' vlag in zijn wielen. :idea:

Griffin 11 april 2004 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Als Tom Boone echt een Vlaming is dan zal hij niet dood van de 'verkeerde' vlag in zijn wielen. :idea:

8O 8O 8O 8O 8O
Ikke nie begrijp nie :P

manta 11 april 2004 16:44

Was het niet Hoste i.p.v. Boone ????

Patriot! 11 april 2004 16:47

Citaat:

Citaat:

Gelukkig waren B-plus, BUB en Superstaaf niet in de buurt met hun favoriete vlag.
Dat ze mij hier voortdurend in mijn gezicht gezwaaid wordt door de één of andere.......ahum...

Als Tom Boone echt een Vlaming is dan zal hij niet dood vallen van de 'verkeerde' vlag in zijn wielen. :idea:

Neen, zijn overwinning offert hij immers graag op Voor Het Vlaemsche Volk :roll: :lol: :lol: :lol:

Supe®Staaf 11 april 2004 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
ik dacht leif hoste

Mogelijk.
In de emotie van het moment zal ik me vergist hebben.
Ook Tom Boonen zat in of kortbij het groepje waarvan sprake.

Bakkebaard 11 april 2004 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta
Was het niet Hoste i.p.v. Boone ????

twas idd hoste.
en de flaminganten hebben hun echt goed laten tonen zo waar e.
goed gedaan jongens, goed.
Anders legde de vlag gewoon maar op de grond of spande ze over de weg. Dan moet ge ze niet in een wiel laten draaien en voor een motor houden.
Michel wuyts omschreef het perfect: Dwazerikken

Supe®Staaf 11 april 2004 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:

Suggereer jij hypocrisie van mijnentwege :?: :evil:

Laat me dan vermelden, dat ik nooit ofte nimmer mee ageerde in de forumhetzes tegenover het sympathieke initiatief van Vlaanderen vlagt.
Dat zal Luddo (die er actief aan meewerkt naar ik geloof) hier graag getuigen.

Bemerk dat ik het incident 'Berden' eveneens afdeed als 'mogelijk met om het even welke vlag'

Een streek promoten met vlaggen, pancartes etc. stoort me niet, doch blijkbaar dienen zich stilaan maatregelen op om het verloop van de wedstrijden op normale wijze mogelijk te maken, gezien de omvang die VL² stilaan aanneemt.

Ik ben bijlange geen voorstander van verbieden.
Het wordt echter hoogtijd om vlagdragers, rode duivels, fans met storende en mogelijks gevaarlijke objecten van welke strekking dan ook, op voldoende afstand te doen plaatsnemen, zodat de normale afwikkeling van het wedstrijdgebeuren niet in het gedrang raakt.

Zijn we het daarover eens?

Knuppel 11 april 2004 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:

Neen, zijn overwinning offert hij immers graag op Voor Het Vlaemsche Volk :roll: :lol: :lol: :lol:

Bestaat dat dan toch?
Een Vlaemsch Volk?
Tiens, ik dacht anders dat er volgens de BUB maar één volk bestaat: het Belzche. :lol:

Het Skill Effect 11 april 2004 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gorik.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect

wel dan raad ik u de belgische vod aan :!:

Inderdaad beter! :twisted:

manta 11 april 2004 17:01

Vanaf volgende week terug kraaiepoten meebrengen...
gedaan met vlaggen... :lol:

Knuppel 11 april 2004 17:02

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe

Suggereer jij hypocrisie van mijnentwege :?: :evil:

Laat me dan vermelden, dat ik nooit ofte nimmer mee ageerde in de forumhetzes tegenover het sympathieke initiatief van Vlaanderen vlagt.
Dat zal Luddo (die er actief aan meewerkt naar ik geloof) hier graag getuigen.

Bemerk dat ik het incident 'Berden' eveneens afdeed als 'mogelijk met om het even welke vlag'

Een streek promoten met vlaggen, pancartes etc. stoort me niet, doch blijkbaar dienen zich stilaan maatregelen op om het verloop van de wedstrijden op normale wijze mogelijk te maken, gezien de omvang die VL² stilaan aanneemt.

Ik ben bijlange geen voorstander van verbieden.
Het wordt echter hoogtijd om vlagdragers, rode duivels, fans met storende en mogelijks gevaarlijke objecten van welke strekking dan ook, op voldoende afstand te doen plaatsnemen, zodat de normale afwikkeling van het wedstrijdgebeuren niet in het gedrang raakt.

Zijn we het daarover eens?

Je bedoelt dezelfde maatregelen als op dat tennistornooi in Franrijk?
Daar hebben de spelers idd geen kans gelopen op een vlag in hun tennisrackets.

Als de BRT niet zo zijn best had gedaan, en nog altijd zijn best doet, om de leeuwenvlaggen uit beeld te houden zouden dit soort problemen zich nooit hebben voorgedaan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be