![]() |
http://www.vlaamsblok2004.be/index.p...cie=Henegouwen
Toen ik de Vlaams Blok-verkiezingssite bezocht, las ik dat het vlaams blok ook in henegouwen opkomt. Dat vond ik raar, wat is de reden hiertoe? |
Ze begrijpen dat zelf niet, Erwin! :lol:
|
Ze denken dat ze daar de stemmen van de Henegouwse Vlamingen gaan krijgen. Echter, als ze al stemmen winnen, zullen ze waarschijnlijk komen van Franstaligen die een rechts beleid willen. Communautaire stemmen zullen ze er wel niet halen. Ik vraag me af wat er gebeurt wanneer het Blok ontdekt dat ze daar ook rechtse stemmen kunnen oogsten... bye, bye flamingantisme? :lol:
Overigens hadden het FN en het Blok tot in 2003 een pact dat zei dat het Blok niet in Wallonië zou opkomen het FN niet in Vlaanderen. Toen het Blok dit pact in mei 2003 eenzijdig opzegde door in Henegouwen op te komen was Feret vastbesloten in Vlaanderen op te komen met zijn FN. Het resultaat zagen we enkele weken geleden, met Fervent Nationaal, de Vlaamse vleugel van de rechts-nationalistische partij. Voor de extreem-rechtse partijen vervaagt de taalgrens al, de rest zal wel volgen :wink: :onfire: |
Nog meer contradicties op hun site:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, maar het is een begin he :wink: De partij die hiermee begon (na een periode van enkel gesplitste partijen) is PVDA, gevolgd door Vivant en BUB. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zijt ge er dan lid van? |
Citaat:
Maar ik ga er weinig woorden aan vuil maken, maar over een neergang van het flamigantisme zou ik niet kunnen spreken hoor, hoe komt het anders dat het Vlaam Blok meer stemmen haalden in Henegouwen dan jouw Blubberpartij over gans Vlaanderen? Moehahaha Bye bye, Belgique :twisted: bye bye Blubbie :lol: Het Vlaams Blok haalde er 0,85% van de stemmen of bijna 7.000 stemmen. Uw Blubberpartij haalt over geheel België 0,04% of niet meer dan een paar duizend!! Lachwekkend niet :lol: :lol: en dan spreekt diene over de neergang van het flamigantisme moehaha |
Zeer goed gezien van het Vlaams Blok, ik hoop dat ze in de toekomst ook lijsten indienen in Waals-Brabant en Luik. Alle middelen zijn goed om de belgische on-staat ten gronde te richten.
|
Citaat:
BUB haalde 0.34 procent of 10.034 stemmen in heel België. Overigens, indien B Plus een politieke partij zou zijn, zou het de grootste fractie in het echte parlement zijn. En, het belangrijkste: België is een staat, Vlaanderen niet :twisted: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
LSP-MAS komt normaalgezien ook in beide landstalen op voor de europese verkiezingen... |
Citaat:
:!: Daar ben ik blij om. |
Citaat:
|
Citaat:
Neen, het werd aangekondigd op de site van FN in Wallonië, ze gebruiken hetzelfde logo, en het past perfect in Feret's wraakactie. |
Tel de stemmen van vivant, lsp , pvda en bub bij elkaar en N-VA scoort nog hoger. U bent dus de marginaal, beste Patriot!.
|
Citaat:
Daarom zullen we op 13 juni ook hetzelfde nationaal nummer gebruiken. Bijkomend voordeel is dat wij de eerste lijst zullen zijn op de Antwerpse kiesbrieven, met nummer 2! Vriendelijke groeten Rudy Van Nespen P.R. verantwoordelijke Fervent Nationaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be