Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Links Ierland probeert identitair nationalisme te stoppen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11883)

Guderian 11 april 2004 17:10

De linkse Ierse staat probeert het nationalisme van de Ieren dat ingaat tegen de egalitaire dogma's aan banden te leggen met verbodsmaatregelen. Uiteraard is dit tot mislukken gedoemd, de opgang van het rechtse, identitaire gedachtengoed valt niet te stoppen met verbodsmaatregelen. Het zal de aanhang en de strijd enkel vergroten.

Minister for Justice, Equality and Law Reform, John O'Donoghue. He says: "On 28 November 2001, the European Commission presented a proposal for a Council framework decision on combating racism and xenophobia.... Also, the Council of Europe is establishing a new committee on criminalising acts of a racist or xenophobic nature committed through computer networks. Ireland will participate in this committee, which will draw up a draft Protocol to the Convention on Cybercrime on this issue. I consider it appropriate to await the outcome of these negotiations before finalising the review of our existing legislation. In relation to racist websites, I am informed by the Garda authorities that the computer crime unit of An Garda S�*ochána has, after investigation, made contact with a number of Internet service providers resulting in the removal of three illicit websites - Irish People's Party, Irish Fascist League, Irish Fascist Party."

It appears that Irish patriots will face even greater persecution than those in the rest of Europe as the human failures in Government look for their European commissionerships.

What exactly defines a website as "illicit"? Any burgeoning nationalist movements, no matter how small, are squashed in minutes. Meanwhile the Communist Party of Ireland, which promotes a foul anti-nationalist and aggressive programme, has the privilege of a .ie address! The FPO, NPD, Front Nationale and others have gained significant support and are much more difficult to suppress elsewhere in Europe. But folk nationalism is such a novel idea in Ireland, that it is easier to squash.

But why should we pussyfoot while the Red police state takes hold of our beautiful homeland? It is time to form an organised, dynamic front with a manifesto similar to that of England First, to provide the alternative. It is time to ditch politically-correct lobbying for a genuine, Irish patriot movement. If not, we face subjection to Labour, SWP, Red Sinn Fein or worse - but all taking orders from the European Soviet.
Irish patriots, our situation is graver than you think. Power elites will stop at nothing to rape and dehumanise "the Island of Saints and Scholars" - so get in touch. Anois, roimh go bhfuil sibh ró-dhéanach!

Guderian 11 april 2004 17:19

Enkele verwijzingen naar Iers nationalistische groepen, gekant tegen de linkse politiek-correcte Sinn Fein sukkels.

http://www.bnp.org.uk/articles/irish_declaration.htm

http://www.geocities.com/irishnation...921/index.html

solidarnosc 11 april 2004 18:49

Weet je niets beter te vinden Guderian. Deze groeperingen geven het woord ''marginaal'' een nieuwe betekenis.

De ene groep is een front van de BNP. Een vrij populaire organisatie bij de meeste Ieren. 8)

En de tweede groep. Tja, wat moet ik daar op zeggen. Goede maatjes van je Guderian? Wat zeggen ze daar bij de VLD over Guderian? :lol:

''Because we are pro White, pro Fascist and Right wing, the communists will call us loyalists''

''want to remember the Irish Martyrs who lie in graves all over this land who died at the hands of british Imperialism as they raped and murdered their way across Ireland who did nothing to justify enslavement and oppression of an entire Nation.

We want to remember those who where beaten burned and beheaded by various representatives of the british establishment.

We want to remember those who died in forced exile and imprisonment, those forced into slavery in the harsh conditions of the west Indies to line the pockets of the Jew financed proto Zionist british government.''

Wat zijn de relaties tussen de 2 groepen Guderian?

Guderian 11 april 2004 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Weet je niets beter te vinden Guderian. Deze groeperingen geven het woord ''marginaal'' een nieuwe betekenis.

:lol: :lol: :lol: Een LSP'er die over anderen spreekt als zijnde marginaal... :lol: Dat we dit nog mogen meemaken!

solidarnosc 11 april 2004 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:

:lol: :lol: :lol: Een LSP'er die over anderen spreekt als zijnde marginaal... :lol: Dat we dit nog mogen meemaken!

In vergelijking met de groepuscules waar jij mee voor de dag komt zijn we een massapartij. Nu, een inhoudelijke reactie op mijn vragen kan er wellicht niet vanaf? :lol:

Guderian 11 april 2004 19:25

Citaat:

Nu, een inhoudelijke reactie op mijn vragen kan er wellicht niet vanaf? :lol:

Neen. U bent marxist(e?) en dus is het begrip inhoud in tegenspraak.

Overigens is de aanhang van de recent opgestarte rechts-radicale bewegingen in Ierland serieus aan het aangroeien, wat van jullie nergens in Europa ken gezegd worden. O ja, ik had bijna "Joe Higgins" vergeten, de Saint of all saints voor de trotskistjes! :lol:

solidarnosc 11 april 2004 19:30

Citaat:

Citaat:

Nu, een inhoudelijke reactie op mijn vragen kan er wellicht niet vanaf? :lol:

Overigens is de aanhang van de recent opgestarte rechts-radicale bewegingen in Ierland serieus aan het aangroeien, wat van jullie nergens in Europa ken gezegd worden. O ja, ik had bijna "Joe Higgins" vergeten, de Saint of all saints voor de trotskistjes! :lol:

Tja van 1 naar 3 is inderdaad een groei van 300%. :lol:

FallenByTheHand 11 april 2004 20:02

Citaat:

euj wilt u eens uitleggen waarom "marxisme" en "inhoud" tegenstrijdig zijn ??? of kunt u dat niet beargumenteren ???

Pelgrim 11 april 2004 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FallenByTheHand
Citaat:

euj wilt u eens uitleggen waarom "marxisme" en "inhoud" tegenstrijdig zijn ??? of kunt u dat niet beargumenteren ???

tja, de beste manier om uw politieke tegenstanders te ontlopen is hen gewoon dom te noemen.

Guderian 11 april 2004 22:39

Citaat:

Citaat:

Omdat het marxisme vanuit verschillende hoeken reeds meermaals weerlegd werd, de wetenschappelijke waarde van het marxisme -wat het zelf pretendeert te bezitten- is nul komma nul. De voorspellingen van Marx hebben zich nooit voltrokken. Marxisme leidt per definitie tot een totalitair onderdrukkingssysteem omdat het natuurlijke fenomenen wenst te onderdrukken.

mad_drone 12 april 2004 06:22

Citaat:

Citaat:

Omdat het marxisme vanuit verschillende hoeken reeds meermaals weerlegd werd, de wetenschappelijke waarde van het marxisme -wat het zelf pretendeert te bezitten- is nul komma nul. De voorspellingen van Marx hebben zich nooit voltrokken. Marxisme leidt per definitie tot een totalitair onderdrukkingssysteem omdat het natuurlijke fenomenen wenst te onderdrukken.

Marx zie je nochtans in veel meer richtingen dan enkel in geschiedenis zoals je fascisme. Marx wordt zelfs besproken in pedagogie, ik herinner me in culturele antroplogie. Was een belangrijke antropoloog die kerel, er wetenschappelijk als ik dingen over hem lees. Was uit zijn Antroplogische studie dat na vele jaren ook zijn marxistische idee is gegroeid. En niet uit het gevoel ' wij zijn beter'

Pelgrim 13 april 2004 09:13

Citaat:

En niet uit het gevoel ' wij zijn beter'
Nee, dat soort gevoel komt doorgaans uit een bepaalde, heel andere hoek op dit forum.

GC 14 april 2004 15:47

Citaat:

Citaat:

Samengevat: marxisme is slecht omdat marxisme slecht is. Tja, van een leeghoofd als Guderian een argumentatie verwachten is echt wel teveel gevraagd.

Guderian 14 april 2004 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:

Samengevat: marxisme is slecht omdat marxisme slecht is. Tja, van een leeghoofd als Guderian een argumentatie verwachten is echt wel teveel gevraagd.

Idioot, ik heb in jouw topic over de plaatselijke trotskistische held Higgins kritiek gegeven met argumenten (nav het feit dat die pipo tegen een arbeidersloon zou werken) en jullie hebben er nooit een antwoord kunnen opgeven. :roll:

GC 14 april 2004 16:15

Citaat:

Citaat:

Idioot, ik heb in jouw topic over de plaatselijke trotskistische held Higgins kritiek gegeven met argumenten (nav het feit dat die pipo tegen een arbeidersloon zou werken) en jullie hebben er nooit een antwoord kunnen opgeven. :roll:

Uw argument zal té sterk geweest zijn :roll:

Guderian 14 april 2004 16:35

Citaat:

Blijkbaar. Ik neem het jullie niet kwalijk, elk zwakzinnig persoon kan door dwaalleren zoals het marxisme op verkeerde gedachten terecht komen.

FallenByTheHand 14 april 2004 19:06

Citaat:

Citaat:

Blijkbaar. Ik neem het jullie niet kwalijk, elk zwakzinnig persoon kan door dwaalleren zoals het marxisme op verkeerde gedachten terecht komen.

Het is toch opvallend hoe sommige mensen hetzelfde over uw leer denken...

Guderian 14 april 2004 20:02

Citaat:

Citaat:

Het is toch opvallend hoe sommige mensen hetzelfde over uw leer denken...

:lol: :lol: :lol:
Zeer eigenaardig, aangezien ik helemaal geen "leer" heb of volg! Doctrines en dogma's zijn niet aan mij besteed...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be