Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bart Dewever en JM Dedecker niet weg te slaan uit VRT-amusementsprogramma's (https://forum.politics.be/showthread.php?t=118890)

Den Ardennees 8 februari 2009 21:36

Bart Dewever en JM Dedecker niet weg te slaan uit VRT-amusementsprogramma's

het begint nu toch wel zeer erg op te vallen: nadat Bart Dewever al zolang de show mocht stelen in de slimste mens (massa's publiciteit tot en met facebook-fangroepen) en waarin ook JM Dedecker af en toe mocht opdraven als vragensteller mocht Dedecker ook vanavond weer es de sympathieke uithangen in "de pappenheimers" (opnieuwe onbetaalbare publiciteit in een goedbekeken amusementsprogramma).

Maar een Vlaams Belanger in een amusementsprogramma, oh neen hoor.

Het valt me keer op keer op dat de VRT er ALLES aan doet om Dewever en Dedecker te publiciteit te bezorgen. Ze denken daar duidelijk dat ze een nieuwe methode gevonden hebben om het Vlaams Belang te bestrijden.

Flanelcondoom 8 februari 2009 21:39

Televisie. Niks wat men niet kan oplossen met wat JDAMs.

Scarabaeida 8 februari 2009 22:04

Ze zouden Dewinter moeten laten meedoen aan De Slimste Mens, maar helaas, zulke progressiviteit is de Vlaamse televisiemakers niet weggelegd.

giserke 8 februari 2009 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3968013)
het begint nu toch wel zeer erg op te vallen: nadat Bart Dewever al zolang de show mocht stelen in de slimste mens (massa's publiciteit tot en met facebook-fangroepen) en waarin ook JM Dedecker af en toe mocht opdraven als vragensteller mocht Dedecker ook vanavond weer es de sympathieke uithangen in "de pappenheimers" (opnieuwe onbetaalbare publiciteit in een goedbekeken amusementsprogramma).

Maar een Vlaams Belanger in een amusementsprogramma, oh neen hoor.

Het valt me keer op keer op dat de VRT er ALLES aan doet om Dewever en Dedecker te publiciteit te bezorgen. Ze denken daar duidelijk dat ze een nieuwe methode gevonden hebben om het Vlaams Belang te bestrijden.

Ik denk niet dat ze BDW nog zullen terug vragen. Ze hadden gedacht eens te kunnen lachen met BDW. Maar de rode broeders lachen nu vooral groen. ;-)

Descartes Jr 8 februari 2009 22:48

spelletjesprogramma's zijn een marginaal zijfacet van onze media.

Leterme haalde 800.000 stemmen zonder spelprogramma. So what ?

't Lijkt mij zelfs beter voor VB om niet deel te nemen. Ze krijgen daarentegen alle kansen in de Zevende Dag waar geen debiele vragen worden gesteld.

1207 8 februari 2009 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 3968170)
Ze krijgen daarentegen alle kansen in de Zevende Dag waar geen debiele vragen worden gesteld.

geen debiele vragen in de 7e dag? we hebben het toch over dat vrtprogramma zondagochtend hé?

Descartes Jr 8 februari 2009 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 (Bericht 3968178)
geen debiele vragen in de 7e dag? we hebben het toch over dat vrtprogramma zondagochtend hé?

Nog geen vraag over herkenning van drollen gezien in de 7° Dag. Maar misschien was Flupke Dewinter daar inderdaad wel slimmer dan BDW :lol:

Another Jack 8 februari 2009 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida (Bericht 3968082)
Ze zouden Dewinter moeten laten meedoen aan De Slimste Mens, maar helaas, zulke progressiviteit is de Vlaamse televisiemakers niet weggelegd.

Waarom zouden ze dat willen?
Meewerken aan die vuile, waardeloze sossenzender.

brother paul 8 februari 2009 23:40

In elk geval het Bart Dewever effect is misschien obees, maar intellectueel aantrekkelijk.
JMDecker kan dat nooit evenaren. Noch in intelligentie, noch in welbespraaktheid, noch in kwaliteit van gebit, noch in leeftijd.

Garry 9 februari 2009 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 3968113)
Ik denk niet dat ze BDW nog zullen terug vragen. Ze hadden gedacht eens te kunnen lachen met BDW. Maar de rode broeders lachen nu vooral groen. ;-)

Wat dat betreft ben ik het voor één keertje met je eens. Het was er om te doen hem zo snel mogelijk met de staart tussen de benen naar huis te kunnen sturen. Was dat even tegen hun kloten. Mijn pet af voor Bartje. Zelfs in Wallonië zat men op het tipje van hun stoel meer en meer te zweten al naargelang zijn slagvaardigheid.

Ik vrees nu wel dat hij een flink stuk aan populariteit zal gewonnen hebben in Vlaanderen en dat het aan het NVA redelijk wat stemmen zal opleveren. Ik blijf er bij dat dit waarschijnlijk weer geen goede zaak zal zijn voor Vlaanderen. Ik blijf nog steeds het vermoeden hebben dat hij na de verkiezingen weer zijn kazak zal draaien en terug mee zal lopen met zijn CD&V vriendjes en dat zou dan betekenen dat we er weer eens voor een volle ambtstermijn aan vasthangen.

orka 9 februari 2009 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3968241)
Waarom zouden ze dat willen?
Meewerken aan die vuile, waardeloze sossenzender.

Het is wel een staatszender, in werking gehouden met onze centen, iedereen moet er welkom zijn maar dat wist je al.

Garry 9 februari 2009 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door orka (Bericht 3968319)
Het is wel een staatszender, in werking gehouden met onze centen, iedereen moet er welkom zijn maar dat wist je al.

Ja,... mensen van het VB zijn natuurlijk niet zomaar iedereen te noemen he. Die worden enkel en alleen uitgenodigd wanneer ze denken van ze wat belachelijk te kunnen te maken wanneer er zich wat probleempjes voordoen binnen de partij.

Vette Pois(s)on 9 februari 2009 00:24

via televisiespelletjes krijgen we de kans de mens achter de politieker beter te leren kennen.
Dit kan dan meevallen of tegenvallen denk ik.

En of het nodig is, blijft de vraag he.

Duym 9 februari 2009 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 3968113)

Ik lach met Dewever als het over politiek gaat. :lol:

azert 9 februari 2009 07:55

Zowel LDD als N-Va zijn éénmanspartijen (geworden).
Die kun je makkelijk neutraliseren door de ene man dan minister te maken.

giserke 9 februari 2009 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 3968535)
Zowel LDD als N-Va zijn éénmanspartijen (geworden).

De BUB en andere belgicistische zottenpartijen zijn letterlijk éénmanspartijen :lol:

giserke 9 februari 2009 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duym (Bericht 3968532)
Ik lach met Dewever als het over politiek gaat. :lol:

typisch verschijnsel van onderontwikkeling? Niet mee inzitten, het doet geen pijn

Everytime 9 februari 2009 12:21

Vergeet niet dat men geen politiek in België voert maar liever spelletjes. Belgische politiek is al een grap op zich. Logisch dan dat ze naar amusementsprogramma's. gaan : geen groot verschil met hun dagelijkse leven. Straks zullen we misschien Vlaamse politici in de Vlaamse series van de VRT of VTM zien en voor deze zomer zullen ze een CD uitbrengen om naar "Tien om te Zien" te kunnen komen.;-)

Steben 9 februari 2009 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 3968535)
N-Va zijn éénmanspartijen (geworden).

geworden zeg je?
Dat is gemakkelijk gezegd.
Dewever heeft de N-VA niet opgericht hoor.

Citaat:

Zoals Bourgeois? Die heeft toch ook ontslag genomen? Zichzelf gedwongen dan?

Duym 9 februari 2009 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 3968902)
typisch verschijnsel van onderontwikkeling? Niet mee inzitten, het doet geen pijn

Dewever die met een hink-stap-sprong over de communautaire kloof wilde springen en ferm op zijn bek gegaan is. :lol:

Ben jij nu echt blind?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be