![]() |
een nieuwe valentijnsthread
Alleen voor rijpere jeugd :-D
|
Pfft;;; vALENTIJN STINKT
|
Citaat:
|
De fik erin!
:cheer: ruziemaken :cheer: |
Nope, geen ruzie. I love you allemaal !!! :cheer:
|
l333t!!
i pwn3d deze dr@@d b!! yeah hax0rz |
Citaat:
:cheer: brabbelen op Valentijn, met een bakkes vol ansjoviskes :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jama da's nie lief eh.
en 't is pxsize, nie size. |
|
V4|3n71jn 5uck5 br0.
3ch73 |337 h4x0rz z1773n 0p p0|171c5.b3 d13 d46 0|* |\/|3|\|$3|\| |-||_||\| z3|\||}|_|\X/3|\| +3 \X/3|2|<3|\| z0@|$ 1|< |*\X/|\|3'[)!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Hey, uw onderschrift !!! :cheer: FUCK KLARA!!! VIVA MUSIQ 3 !!!! En Radio 4 (NL) !!! En WDR3 !!!!! (veel zware duitsen boel) |
WDR3 klinkt idd zeer interessant --> zware Duitse boel. Heb jammr genoeg enkel antenne'tje thuis en op het werk, maar kan het wss. wel krijgen via online streaming.
Musiq3 draait de laatste tijd veel Russische zware kost. Het verschil in kwaliteit met KLARA is alleszins torenhoog. |
Citaat:
|
² !
En dan hun nachtprogramma, goldberg, een stukje dit en een beetje dat, met telkens de jingel "goldberg" ertussen. Ik was vroeger blij met Nachtegaal tenminste 's nachts gevrijwaard te blijven van de huisintuelen, nu zijn ze er in geslaagd ook dat in niveau te verlagen. Men moet toch tenminste componist, uitvoerder en de naam van het stuk vermelden ervoor en liefst ook erna ? En als ik die Bart Stouten ooit tegenkom sta ik niet in voor mijn eigen daden. :-) |
Citaat:
:evil: |
Wie is de geilste griet op politics?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be