![]() |
U was weer geweldig dit weekend!
Korte samenvatting van wat ik hier zojuist allemaal tegenkom.
-Een hoop gedoe -ik weet niet direct een beter woord te verzinnen- over dubbelnicks. -Duupje die er ergens genoeg van krijgt en het afbolt. -Een massa draden van een fabricagefout. -Vrijgezellendraden met een slot erop. -[edit=zwartengeel]Dronkoers is spoorloos verdwenen...[/edit] 't Was weer eens gezellig dit weekend zeker? |
Zelfs Dronkoers is spoorloos verdwenen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil het eigenlijk niet weten. Veel lol gaat er niet over te rapen vallen vrees ik. Vandaar; draadje mag dicht! Ik ben van gedacht veranderd. 'k ga mij hier genen hoop miserie op mijne nek halen, da ziede van hier. Dlemlddoptvi is nog open en dus verschansen we ons daar maar. Groeten! |
Citaat:
Wat in godsnaam is hier verkeerd aan? Klein beetje bezorgdheid... |
Citaat:
|
Citaat:
|
't is hier compleet naar de kloten... :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind de huidige generatie BMW's (en ik spreek over berline - touring branche = gezins- en werkwagen) evenwel minder aantrekkelijk dan de vorige. "Japanized" behalve de 7 - reeks misschien... |
Citaat:
![]() |
Ik voel een enorme huilbui opkomen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar tja... diesels hebben wel hun nadelen ook, en niet in het minste het afgrijselijke gestamp onder de motorkap. Een benzine-wagen kan zo zoetjes klinken dat je op de autoradio Klara heel zacht kan zetten. Bij een diesel kan je best een 2000 Watt versterker in je koffer laden om het zachtere klassieke werk een beetje te horen. Ik heb intussen met beiden gereden en ik heb niet echt een voorkeur. Ik zie voor- en nadelen aan beide soorten brandstofmotoren. Nu nog wachten tot iemand hier de loftrompet komt steken over de elektrische motor :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be