![]() |
VK weert Wilders
Schandalig! Een parlementariër uit een EU land komt een ander EU land niet in.
(http://www.ad.nl/binnenland/2989524/...i_niet_in.html) Aftreden Brown! En wel met terugwerkende kracht (had al gebeurd moeten zijn). |
Ik wist niet dat een EU-land een burger uit een ander EU-land zomaar kon buitenhouden. Wilders heeft geen visum nodig, heeft geen crimineel verleden, enz.
Dat is gewoon beknotting van de democratie. Misschien kan Wilders de zaak voor een Europees gerechtshof brengen. |
Oordeel niet meteen te hard over de Britten. Eeuwenlang dat zwalpend water rondom en inmiddels al ongeveer 20 miljoen dagelijkse spookrijders kunnen niet geheel zonder invloed zijn op de breinfuncties.
|
Citaat:
Ik heb het nooit zo op Britten begrepen gehad. In vrijwel alles moeten ze anders zijn. Zelfs de euro moesten ze niet hebben, het heeft hen ver gebracht. :lol: |
Citaat:
Wilders wordt extremistisch genoemd ?! Dan hebben ze de extremistische moslims nog niet bezig gezien in eigen London ?! Unbelievable !! Brown bakt het bruin ! :evil: |
Du jamais vu: een parlementslid van een EU-land dat uitgenodigd wordt door het parlement van een ander EU-land wordt de toegang tot het grondgebied ontzegd. Ik hoop voor de Britten dat er concrete aanwijzigingen voor mogelijke ambras zijn, want anders zijn het niet meer dan CHICKENS.
|
Het toont duidelijk aan dat de islamisering niet meer te stoppen is. Overheden kruipen nu reeds voor de moslims uit angst voor rellen. Binnenkort wordt gans onze westerse cultuur verworpen uit angst voor rellen. Dat wordt een hoogdag voor de multicullers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je mag alleen binnen als je braaf in de pas loopt. Eigenlijk moet Europa, dat pretendeert democratisch te zijn, uit eigen beweging tegen deze schande reageren. Maar maak je geen illusies, nog maals zal blijken hoe autoritair onze "democraten" eigenlijk zijn...
|
Citaat:
Citaat:
![]() Zie ook deze link Overigens schijnt deze boze islamiet later zijn keutel weer gedeeltelijk te hebben ingetrokken en beweert hij verkeerd geciteerd te zijn. |
Wilders reist toch naar Engeland en gaat confrontatie aan
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Hoe dan ook geeft de houding van de Britten al aan hoe erg het VK al aangetast is door het islamitische gezwel, en dat de dhimmitude er daar al goed in zit. |
Citaat:
Het is niet dat onze democraten autoritair zijn, het probleem is eerder dat ze er niet zijn. Niet in de zin van dat ze niet optreden wanneer dat wel nodig is. :x |
Wilders is ongewenst vreemdeling voor UK
Citaat:
Zelf altijd & doorlopend zijn spreektijd in het parlement gebruiken om te pleiten voor verbanning van allochtonen en inreisverboden wordt hij nu door de Home Secretary als ongewenste vreemdeling aangemerkt :lol: Het enige wat deze landverradelijke mossadsnol kan is de ketelmuziekant uithangen en dolgraag met lucifers spelen. Meneer zal zeker de kans niet laten liggen om zich theatraal de toegang te laten ontzeggen : ik hoop te zien hoe het daarbij zijn gevolg aan beveiligers vergaat. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.metaseek.nl/search/nl/1/londen+moslims |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be