![]() |
Leve de sharia
Citaat:
|
Oh wat zijn we beter dan hen. Waar blijven die medailles?
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou jij graag samen men hen, in hun landen, hun praktijken ondergaan misschien? |
Citaat:
|
Wat een helden die islamgasten.
|
Perceptie is alles hé. Zij slaan hun vrouwen, wij vermoorden een miljoen irakezen en noemen het vrijheid en democratie verspreiden.
Jaja, eeuwen voorsprong! Laat me niet lachen. Wie postte hier ook alweer dat bericht over De Gelder, dat we ons zonnodig moeten kunnen distantiëren zodat we onszelf kunnen wijsmaken dat we anders zijn? Wel, dit is exact zo'n post. "Kijk eens, ze slaan hun vrouwen, en dat doen we niet hé!" Holy fuck wat is het erg gesteld met de westerse mentaliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jawadde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Flanelcondoom, Andev, Grimbergen
Moest je nu in naam van de mensenrechten druk uitoefenen op Saudi-Arabië (bondgenoot van verschillende Westerse landen), dan zou ik de oproep tot een humaner rechtsysteem onmiddellijk onderschrijven. I dit soort tragische gebeurtenissen echter een vrijhaven zien om - in naam van de 'Westerse waarden' uiteraard - de islam te demoniseren is ronduit lachwekkend. Is godsdvrijheid volgens u een westerse waarde? |
Citaat:
2) Ik geloof niet in normen en waarden. 3) Vrijheid van godsdienst? Doe eerst iets aan jullie onvrijheid van paddogebruik, kom dan aandraven met jullie VN-constructies. Dankuwel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We willen in de wereld goedheid brengen maar we komen niet tot effectief handelen als we voortdurend energie voor de strijd moeten putten uit het beschouwen van de slechtheid van anderen. Zo gauw komt in hun gedachten op welke grote gruwelen de tegenstanders begaan. Miljoenen Irakezen, de genocide in Palestina, concentratiekamp Gaza. Het forum staat er vol mee. En ook duwen ze anderen foto's van gruwelen onder de neus. Als ik die propaganda mij eigen zou maken, dan zou ik veel haat gaan voelen voor de vijand. En haat vernielt niet alleen zaken in de buitenwereld, maar ook in de binnenwereld. Het is een vergif voor de ziel. Neen, dank u wel. Wat tegen mijn idee van 'fascinatie voor geweld' spreekt is dat slechts met tegenzin de gedachten gaan over de grootste aanstichters van gruwelen van de laatste eeuw: Stalin (Rusland) , Mao (China) , Pol Pot (Cambodia), Saddam (Irak) om er een paar te noemen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be