![]() |
Voor we het vergeten;
ne mens moet af en toe eens eten!
Hebben jullie allemaal al een fatsoenlijk ontbijt gehad? Ik nog ni. Maar dat gaat veranderen. En rap. |
:cheer: voor het vergeten :cheer:
? wat was er ook al weer voor het vergeten ? |
Straks om half elf mijn eerste vaste voedsel van de dag: een appelsien.
|
1 Bijlage(n)
Ontbijt vandaag:
|
Ik ontbijt zelden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
soepee
champagne met een sneetje eendenpastei, enkele oesters, kreeft uit het vuistje, een irish koffie.......da's ontbijt.
dit is een volledige zin. |
vergeten
de mens wordt herleid tot een zero.
ONS LICHAAM IS EEN MIRAKEL. alles er rond is onkunde. dit is een volledige zin. |
Ik heb vandaag al ontbeten. :cheer:
|
Opstaan... me halfdood voelen.
Even naar beneden om een saf te roken... me halfdood voelen. Terug naar boven om me te kleden en te wassen... me halfdood voelen. Naar mijn garage wandelen bij een ijskoude wind... me halfdood voelen. Naar het werk rijden... me superieur voelen aan al die debielen die denken dat ze snel op hun bestemming zijn via het ziekenhuis. Op het werk aankomen en buiten nog een sigaretje roken... me koud voelen in die ijzige wind die daar steeds waait en me halfdood voelen. Naar binnen gaan en mijn brik openen en mijn eerste glaasje sinaasappelsap drinken als ontbijt... Heaven. :-) |
Citaat:
Mijn ontbijt bestaat traditiegetrouw uit ne red bull. healthy, i know 8-) |
Boterhammen met zigeunerkip (ik vroeg eerst achter jodenkip maar die was op), een banaan en een liter melk. Het heeft gesmaakt.
|
Citaat:
En anders kippenwit ofzo, moet wel vlees zijn. |
Weezers ontbijt: Sinaasappelsap en koffie, veel koffie. Een kadetje met beenham en 2 boterhammen met hagelslag.
Oja, en vitaminepillen ;) |
Citaat:
|
Mijn ontbijt: een tas koffie-ik krijg altijd pas na negen uur honger (als mijn eetlust tenminste niet verpest wordt door die van de cafetaria die een broodje met kaas en mayo meegeeft in plaats van met de gevraagde hesp met mayo).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be